Kundansvarig personlig assistans

Assistans För Dig I Sverige AB / Sjukvårdschefsjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla sjukvårdschefsjobb i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Assistans För Dig I Sverige AB i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige

Assistans för Dig är ett serviceföretag för personer som är berättigade till personlig assistans. Verksamheten kännetecknas av kvalitet, tillgänglighet, personligt bemötande och ett stort engagemang. Vi på Assistans för Dig arbetar ständigt för att kunna ge våra kunder den bästa assistansen. Vi har en bred kunskapsbas inom relevant lagstiftning, ekonomi och sociala frågor och arbetar effektivt och med hög tillgänglighet för våra kunders och anställdas trygghet.

Assistans för Dig är ett serviceföretag för personer som är berättigade till personlig assistans enligt LSS. Företagets ledord är kvalitet, tillgänglighet, personligt bemötande och ett stort engagemang. Verksamheten är rikstäckande och bedrivs från våra kontor i Stockholm, Lund, Göteborg, Sundsvall och Karlstad. Assistans för Dig arbetar med kvalitetsfrågor utifrån Socialstyrelsens och Arbetsmiljöverkets riktlinjer, tillväxten är stark och därför söker vi nu ytterligare en Kundansvarig! Välkommen till ett ungt och modernt företag i ständig utveckling!

Rollen som Kundansvarig innebär två viktiga funktioner. Dels den som ansvarig utförare av personlig assistans för kunden, dels den som arbetsgivare för kundens personliga assistenter. Denna dubbelsidiga roll är svår men också spännande och utmanande.

Du har, förutom ett välutvecklat tekniskt verktyg i form av vårt egenutvecklade intranät, en akutbemanningsfunktion och en löneadministration till din hjälp. Assistans för Digs ambition är helt enkelt att ge dig som Kundansvarig så mycket kvalitativ tid som möjligt med kunden och dennes personliga assistenter. På så vis attraherar vi både kunder och assistenter, men också kompetent personal till vår administration.

Arbetsuppgifterna är varierande men de huvudsakliga momenten kommer innefatta: 

• Kontakt med kunder och assistenter

• Rekrytering av personliga assistenter 

• Arbetsledning och schemaplanering

• Kvalitets- och Arbetsmiljöarbete

• Kontakt med kommuner, Försäkringskassan och andra myndigheter etc.

Vi söker dig som är driven, empatisk och engagerad. Du har en relevant teoretisk bakgrund som exempelvis socionom, beteendevetare eller personalvetare. För kunskapsbreddens skull ser vi gärna att du har någon relevant kompetens som vi inte redan har. Det är en stor fördel om du även har erfarenhet inom området personlig assistans och att du känner till relevant lagstiftning. Teoretisk kunskap och praktisk erfarenhet av autism är ett plus. 

Tjänsten är heltid, företrädesvis kontorstid mån-fre och tillträde sker efter överenskommelse. Inrikesresor kan förekomma i arbetet. B-körkort krävs.

Har du det som krävs för att bli Kundansvarig hos Assistans för Dig? Vi erbjuder en dynamisk arbetsplats med möjlighet till personlig utveckling, där du som Kundansvarig utgör en av nyckelspelarna på företaget. Eftersom företaget är ungt och växer snabbt, finns en stor möjlighet att påverka i såväl stora som mindre frågor. Vi söker dig som har det lilla extra och erbjuder löneutveckling relaterad till din prestation.

Publiceringsdatum
2015-02-13

Arbetstider och omfattning
Heltid Rekrytering

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-03-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Assistans för Dig i Sverige AB

Adress
Assistans för Dig i Sverige AB
Box 240 69
11343 Stockholm

Kontorsadress
Box 240 69 10450 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2166978

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Assistans För Dig I Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Assistans För Dig I Sverige AB: