Kundansvarig personlig assistans
Assistans För Dig I Sverige AB / Sjukvårdschefsjobb / Sundsvall
2014-05-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundansvarig personlig assistans" (publicerad 2015-02-13) ⬅️
Visa alla sjukvårdschefsjobb i Sundsvall,
Timrå,
Mark,
Härnösand,
Nordanstig eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Assistans För Dig I Sverige AB i Sundsvall,
Timrå,
Mark,
Härnösand,
Nordanstig eller i
hela Sverige Assistans för Dig är ett serviceföretag för personer som är berättigade till personlig assistans enligt LSS. Företagets ledord är kvalitet, tillgänglighet, personligt bemötande och ett stort engagemang. Verksamheten är rikstäckande och bedrivs från våra kontor i Stockholm, Lund, Göteborg och Sundsvall. Assistans för Dig arbetar med kvalitetsfrågor utifrån Socialstyrelsens och Arbetsmiljöverkets riktlinjer och tillväxten är stark. Välkommen till ett ungt och modernt företag i ständig utveckling!
Rollen som Kundansvarig innebär två viktiga funktioner. Dels den som ansvarig utförare av personlig assistans för kunden, dels den som arbetsgivare för kundens personliga assistenter. Denna dubbelsidiga roll är svår men också spännande och utmanande.
Du har, förutom ett välutvecklat tekniskt verktyg i form av vårt egenutvecklade intranät, en akutbemanningsfunktion och en löneadministration till din hjälp. Assistans för Digs ambition är helt enkelt att ge dig som Kundansvarig så mycket kvalitativ tid som möjligt med kunden och dennes personliga assistenter. På så vis attraherar vi både kunder och assistenter, men också kompetent personal till vår administration.
Arbetsuppgifterna är varierande men de huvudsakliga momenten kommer innefatta:
• Kontakt med kunder och assistenter
• Rekrytering av personliga assistenter
• Arbetsledning och schemaplanering
• Kvalitets- och Arbetsmiljöarbete
• Kontakt med kommuner, Försäkringskassan och andra myndigheter etc.
Vi söker dig som är driven, empatisk och engagerad. Du har en relevant teoretisk bakgrund som exempelvis socionom, beteendevetare eller personalvetare. För kunskapsbreddens skull ser vi gärna att du har någon relevant kompetens som vi inte redan har. Det är en stor fördel om du även har erfarenhet inom området personlig assistans och att du känner till relevant lagstiftning. Teoretisk kunskap och praktisk erfarenhet av autism är ett plus.
Tjänsten är heltid, företrädesvis kontorstid mån-fre och tillträde sker så snart som möjligt/efter överenskommelse. Inrikesresor kan förekomma i arbetet. B-körkort krävs.
Har du det som krävs för att bli Kundansvarig hos Assistans för Dig? Vi erbjuder en dynamisk arbetsplats med möjlighet till personlig utveckling, där du som Kundansvarig utgör en av nyckelspelarna på företaget. Eftersom företaget är ungt och växer snabbt, finns en stor möjlighet att påverka i såväl stora som mindre frågor. Vi söker dig som har det lilla extra och erbjuder individuell löneutveckling relaterad till din prestation.
Notera: Tillväxten förväntas inte vara riktigt lika hög i Sundsvall som vid övriga kontor. Därför är det helt nödvändigt att du känner dig trygg med att arbeta ensam, även om du har kollegor på övriga kontor som du har kontakt med dagligen och som följer samma interna rutiner som du i sitt arbete.
Publiceringsdatum2014-05-27Arbetstider och omfattningHeltid Rekrytering
ErsättningMånatlig löneutbetalning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-06-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAssistans för Dig i Sverige AB
AdressAssistans för Dig i Sverige AB
Box 240 69
11343 Stockholm
KontorsadressBox 240 69 10450 Stockholm
Jobbnummer 1890877
Observera att sista ansökningsdag har passerat.