Kundansvarig / Koordinator till fastighetsbolag
Wrknest AB / Backofficejobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Wrknest AB i Västerås,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping,
Strängnäs eller i
hela Sverige Om kunden och tjänsten
Vår kund är ett företag som utvecklar och driver bostadsprojekt runt om i Sverige. De har kontor i både Göteborg och Västerås och deras anställda har många års erfarenhet inom byggbranschen, projektledning och projektutveckling. De fokuserar på att utveckla och bygga hyres-, bostads- och äganderätter som fler har råd att bo i. Kunden strävar efter att tillfredsställa sina kunder och arbetar flexibelt tillsammans med dem för att hitta lösningar som passar deras behov. Företaget är en mindre arbetsplats med en dynamisk arbetsmiljö, gemensamma mål och högt i tak. I denna roll kommer du att arbeta tillsammans med två projektledare och baserat på kontoret i Västerås.
Vi söker nu en Kundansvarig/Koordinator som kommer arbeta som konsult via Wrknest på initialt 6 månader, men med chans till förlängning.
Dina framtida arbetsuppgifter
Som kundansvarig är du ansvarig för att skapa en positiv kundupplevelse från start till mål. Du är det ansikte som kunderna möter och du är deras primära kontakt under hela processen, från köp till inflyttning. Du hjälper till med att hantera avtal, tillval, informationsbrev och möten samt planerar besiktningar och inflyttningar. Ditt administrativa ansvar är stort inför och under inflyttningen av projekten men du är också fysiskt närvarande vid slutbesiktningar och tillträdesdagar för att säkerställa att allt är som kunden förväntat sig.
Du arbetar nära med projektledare, mäklare och entreprenörer för att se till att allt fungerar som det ska och är med på plats vid besiktningar och inflyttningar, vilket kan innebära resor och övernattningar. Du är ansvarig för kundkontakten, skriver informationsbrev, är delaktig i informationsmöten, administrerar avtal, planerar besiktningar och inflyttningar och samarbetar med projektledare, mäklare och entreprenörer.
Vi söker dig som har
Avslutad gymnasieutbildning
Arbetslivserfarenhet av service med ett extra plus med erfarenhet inom fastighetsbranschen
Kunskaper i Office-paketet
Körkort
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift
Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början - men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är serviceinriktad, strukturerad och initiativtagande. Som person är du även prestigelös i ditt arbete och flexibel i att kunna ta dig an uppgifter som gynnar helheten.
Övrig information
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Västerås
Omfattning: Heltid
Anställningsform: 6 månader med chans till förlängning
Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.
Om Wrknest
På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på.
Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-07-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Wrknest AB (org.nr 559293-2213),
http://www.wrknest.se Arbetsplats Wrknest
Jobbnummer 7398434
Observera att sista ansökningsdag har passerat.