Kundansvarig / kontorsassistent för Vagabond Haven Tiny Houses

Vagabond Haven / Administratörsjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Vagabond Haven i Uppsala

Det här är Vagabond Haven
Vagabond Havens ekovänliga mobila hus skapar ett helt nytt sätt att bo som är bättre för naturen, plånboken och själen.
Tänk vilken frihet ett mobilt hus betyder: Du kan bo mitt ute i naturen och ändå nära stan. Du kan ta med dig ditt hem när du flyttar till en annan ort. Bygga till när behovet finns. Använda det som kontor, semesterboende eller hyra ut det. Och kanske bäst av allt: Du behöver inte investera en stor del av din inkomst för att äga ett eget, vackert hem!
Alla våra hus är arkitektritade och byggs med året-runt standard i miljövänliga och sunda material.
Vår vision: Bo mindre, lev stort!
Du och din roll
Vi bygger ca 4-6 hus varje månad och merparten av dessa hus byggs på beställning, dvs. de är kundanpassade både gällande materialen, färgerna och inredningen. Varje beställning är alltså ett unikt projekt där det är enormt viktigt att hålla reda på alla detaljer. Vi söker nu efter en ny kundansvarig som sköter dessa beställningar och hanterar kommunikationen mellan kunderna och vår produktion - från uppdragsgivning till leverans.
Du ska därför vara noggrann, strukturerad och drivande. Du ska gilla och ha lätt för att skapa och kommunicera struktur i projekt och arbetsflöden. Du ska trivas med att ge våra kunder den bästa service och samtidigt kunna hantera att sköta ett flertal olika projekt samtidigt där viktig information bollas fram och tillbaka mellan kunder och produktionen i ett jämt flöde.
Du ska gärna ha utbildning och erfarenhet inom kontorsarbete, kundansvar och projektledning, ett brinnande intresse för att skapa ett mera hållbart och fritt levnadssätt, en passion för arkitektur, inredning och hus - även sådana som är tiny. Eftersom våra kunder kommer från hela Europa och vår produktion ligger i Lettland och Polen ska du vara flytande i både tal och skrift på både svenska och engelska, samt gärna ett till språk.
Förutom denna huvudsakliga arbetsuppgift som kundansvarig kommer du dessutom hjälpa till att svara på mejl och telefonsamtal från potentiella köpare, hålla i visningar, samt gå på mässor för att representera oss.
Vem du kommer att jobba med
Du kommer att jobba ihop med mig, Manuel, VD på Vagabond Haven, Sanna, som är vår kontorschef, Helena och Sara, som delvis också jobbar som kundansvarig, men som även sköter försäljning och marknadsföring, samt Lisa som är vår garanti manager. Dessutom kommer du ha mycket kontakt med våra två samarbetspartners i Lettland och Polen där våra hus byggs nuförtiden.
Bakgrund
Utbildning och erfarenhet som kundansvarig - gärna inom en relaterat bransch såsom t.ex. byggbranschen och med hållbarhet i fokus
Utbildning och erfarenhet av administrativt kontorsarbete
Självgående och strukturerad med god vana av att planera och hålla ihop projekt med flera intressenter
Noggrann och drivande
Bra datorvana och lätt för att lära dig nya program
Flytande svenska och engelska (och gärna ett till språk) i tal och skrift
Lätt för att skriva texter (arbetsflöden, mail, osv.)
Kunskap inom naturvänligt byggande är ett plus
Motivation och personliga egenskaper värderas högt

Omfattning
Omfattningen ligger till att börja med på 50%. För att kunna känna in varandra börjar vi med en provanställning på 2 månader. Anställningen tillsätts så fort den rätta personen har hittats med början så snart som möjligt. Jag ser gärna att vi jobbar tillsammans på vårt kontor i Uppsala åtminstone en dag i veckan (varje fredag) då hela teamet möts. Resten av tiden kan du gärna jobba hemifrån om du föredrar det. Detta kan vi klura ut tillsammans.

Publiceringsdatum
2022-05-10

Så ansöker du
Ansökan, märkt "Namn Efternamn - kundansvarig" skickas till info@vagabondhaven.com senast den 27.05.2022. (Anställningen tillsätts så fort den rätta personen har hittats.)
Nyckelord: kundansvarig, projektledare, administratör, assistent, sekreterare, kontorist, tiny house. #jobbjustnu

Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-05-27

Adress
Vagabond Haven
Hågavägen 50
75263 Uppsala

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Namn Efternamn - jobbansökan".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Vagabond Haven
Hågavägen 50 (visa karta)
752 63  UPPSALA

Ansökan
E-post: info@vagabondhaven.com

Kontakt
Manuel Kohout
info@vagabondhaven.com
0739497311

Jobbnummer
6629073

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Vagabond Haven

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Vagabond Haven: