Kundansvarig inom hemtjänsten i Örebro
Kvalita Assistans / Ekonomichefsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomichefsjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kvalita Assistans i Örebro,
Kumla,
Nora,
Lindesberg,
Norrköping eller i
hela Sverige Kundansvarig med ansvar för att vårdtagare (kunder) får en säker och ändamålsenlig vård och behandling av god kvalitet. Ansvaret avser den vård och behandling som ges av vår omvårdnadspersonal samt de krav som ställs på bl.a. läkemedelshantering, dokumentation, genomförandeplan, avvikelsehantering samt utredning och anmälan om Lex Sarah.
Som kundansvarig arbetar du övergripande och långsiktigt med b.la kundvård och administration. Rollen innebär en hel del administration men det förekommer även arbete hos vårdtagare (kunder) samt att du handleder och stödjer omvårdnads- och servicepersonal i deras dagliga arbete och är en primär kontaktperson för våra kunder och deras anhöriga. Administrationsarbete innefattar även schemaläggning, kontroll och rättelse av TES- tider, rätta tidrapporter för personal, introducera personal i att hantera olika system, hantera Carefox (internt arbetsinstrument), kontinuerliga kundbesök och uppstart av nya kunder, kundträffar och olika kundaktiviteter, Genomförandeplan och journalföring samt även kontakt med biståndshandläggare på Örebro kommun och andra administrativa arbetsuppgifter.
Du kommer att ingå i ett fantastiskt arbetsteam med bl a sjuksköterskor och annan administrativ personal samt undersköterskor.
Introduktion:
introduktionen av din tjänst sker tillsammans med vår sjuksköterska och verksamhetschef.
Start:
Omgående!
Arbetet kräver att du kan arbeta självständigt och i grupp samt vara ansvarsfull i enlighet med våra värderingar.
Du ska ha arbetsmoral och vilja utvecklas i din roll samt vara lättlärd.
Du ska vara glad och positiv och ha ett gott bemötande och alltid servicemedveten.
Du behöver ha en god förmåga att uttrycka dig väl i svenska i både tal och skrift.
Du kommer ingå och medverka i en administrationsgrupp för de ansvarsområden som du ansvarar för i din roll.
Du har erfarenhet av administration, kundrelation samt äldreomsorg.
Du ska ansvara för jourtelefon/beredskap som fördelas jämt tillsammans med övriga kollegor i administrationen.
Du har B-körkort och god datorvana.
Vi söker en kundansvarig till Kvalita Hemtjänst i Örebro.
Vår målsättning är att skapa förutsättningar för människor att leva ett bra liv. Vår värdegrund bygger på att respektera varje medmänniska och ge omvårdnad med omsorg från hjärtat. Vi vill locka fram livsglädjen hos våra kunder så att livet känns meningsfullare. Det gör vi tack vare våra fantastiska medarbetare, genom att de sprider våra värdegrunder och värderingar som bygger på Respekt, Kärlek och Livsglädje.
Du kommer att arbeta i vårt moderna och fina huvudkontor tillsammans med fantastiska kollegor, med en arbetsmiljö utöver det vanliga.
Varaktighet, arbetstid
Kollektivavtal
Publiceringsdatum2018-12-05ErsättningIndividuell lönesättning.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-01-31
Ange följande referens när du ansöker: kundansvarig
KontaktAugin Tekin
augin.tekin@kvalita.se 020105200
FöretagKVALITA ASSISTANS
AdressKVALITA ASSISTANS
SKOMASKINSGATAN 2
70227 ÖREBRO
KontorsadressSKOMASKINSGATAN 2
Jobbnummer 4493721
Observera att sista ansökningsdag har passerat.