Kundansvarig handläggare till Kundreskontrateamet

PBK Outsourcing AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos PBK Outsourcing AB i Stockholm, Jönköping eller i hela Sverige

PBK Outsourcing ingår i Accountor Group genom ägaren Pretax OY. Accountor Group är en av de största leverantörerna
i Norden inom ekonomi- och löneadministration. I koncernen är vi ca 1 500 medarbetare och har drygt 15 000 kunder.
Vi hanterar både små och stora företag från många olika branscher. Accountor Group har mer än 60 års branscherfarenhet
och verksamhet i hela Norden, Baltikum, Ryssland och Holland.

Publiceringsdatum
2010-08-04

Dina arbetsuppgifter
Du ingår i ett team om 7 personer som ansvarar för den löpande hanteringen av våra kunders kundreskontraprocesser. I din roll som kundansvarig handläggare kommer du att arbeta löpande med daglig kontakt med våra kunder, planering samt uppföljning av rutiner tillsammans med kunden, rådgivning, avstämningar, uppföljning av kundlönsamheten samt delta i kundintegrationer.

Kompetenser
• Civilekonom med inriktning redovisning eller motsvarande erfarenhet
• Goda kunskaper inom kundreskontrahantering
• God bokföringskompetens
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Svenska är ett krav liksom god engelska i tal och skrift

Dina personliga egenskaper
Som person är du driven, engagerad, resultatinriktad och eftersträvar kontinuerlig kompetensutveckling. Du blir ett viktigt ansikte utåt för PBK och vi sätter därför stort värde på ett professionellt bemötande och stort engagemang i varje kundmöte för att skapa och vårda kundrelationer. Din målsättning är att genomföra varje uppgift på ett korrekt, smart och leveranssäkert sätt där kunden placeras i främsta rummet.
Arbetstid/ Varaktighet
Heltid, tillsvidareanställning som föregås av 6 månaders provanställning.
Arbetstid 08.00 till 17.00 med flextid 07.00 - 09.00 samt 16.00 - 18.00.

Övrig information
Vi erbjuder en miljö som präglas av företagsamhet, öppenhet och genuint engagemang för våra kunder och ger rätt person stora möjligheter till en spännande karriär. Du kommer att arbeta i fräscha lokaler på Dalagatan vid Norrtull och ha nära till det mesta.
Passar den här beskrivningen in på dig? Då är du välkommen med din ansökan. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Sam Eid på sam.eid@pbk.se eller 070 - 981 03 55.
Ansökan med CV skickar du genom att klicka på länken nedan. Urval sker löpande och vi vill därför gärna ha din ansökan så snart som möjligt, dock senast 3 september. Vi ser fram emot att höra av dig!

Arbetstider och omfattning
Dag , Heltid , Tillsvidareanställning

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Sam Eid, Chef Kundreskontra, 070-9810355

Företag
PBK Outsourcing AB

Adress
PBK Outsourcing AB
Box 1126
11181 Stockholm

Jobbnummer
703524

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från PBK Outsourcing AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos PBK Outsourcing AB: