Kundansvarig för egenkontroll till Fastighetsägarna GFRs kontor

Rekrytering & Interimslösningar / Administratörsjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Rekrytering & Interimslösningar i Borås, Göteborg, Kungsbacka, Halmstad, Helsingborg eller i hela Sverige

Har du erfarenhet från fastighetsbranschen och ett brinnande intresse för affärer? Är du dessutom kundorienterad och gillar att knyta nya kontakter? Då kan du vara den vi söker!

Vi söker nu en kundansvarig inom egenkontroll som kommer att arbeta med sälj, support och utveckling av vårt webbaserade system Egenkontroll för fastighetsägare. Sök tjänsten redan idag eller tipsa en vän!

Om Fastighetsägarna

Fastighetsägarna är branschorganisationen för fastighetsföretag. Vi erbjuder spetskompetens inom bland annat juridik, förhandling, utbildning och egenkontroll. Vi är ledande inom stadsutveckling och driver på den lokala och nationella opinionen för att skapa bättre förutsättningar för landets fastighetsföretag.

Vi erbjuder en inspirerande arbetsmiljö på vårt kontor som ligger beläget i centrala Borås. Som Kundansvarig för egenkontroll blir du kollega med vårt affärsdrivna team på vårt Boråskontor, som består av 2 fastighetskonsulter, 1 näringspolitiskt ansvarig och 1 samordnare. Vi uppmuntrar till nya idéer för att tillsammans utveckla vår verksamhet.

Fastighetsägarnas system "Egenkontroll för fastighetsägare" är speciellt framtaget och anpassat för fastighetsägare och hjälper till att få struktur på, och rutiner kring, de krav som ställs på fastighetsägare enligt miljölagstiftningen. I systemet får man tillgång till en rad dokument som underlättar arbetet, det är till exempel förslag på rutiner och checklistor och hur man gör en riskinventering och klagomålshantering. I dagsläget har vi runt 450 användare som är allt från stora fastighetsföretag till mindre bostadsrättsföreningar.

Läs mer om Fastighetsägarna:http://www.fastighetsagarna.se/

Publiceringsdatum
2019-03-22

Arbetsuppgifter
Som kundansvarig för egenkontroll kommer fokus ligga på att ta hand om våra befintliga kunder och hitta nya kunder till systemet. Du kommer bland annat att arbeta med införsäljning av systemet, hålla utbildningar för nya kunder , fungera som support för kunderna samt ansvara för att systemet är uppdaterat. Vidare kommer du vara med i arbetet med att hitta nya potentiella kunder tillsammans med övriga medarbetare på Fastighetsägarna GFR. Du kommer även vara med och bidra till att vidareutveckla systemet med hjälp av omvärldsbevakning och en nära dialog med de kunder som använder systemet

Profil
Vi söker dig som:

Har erfarenhet från fastighetsbranschen

Har minst 3 års relevant arbetslivserfarenhet

Har goda kunskaper i Officepaketet

Har goda kunskaper i tal och skrift

Har B-körkort och tillgång till egen bil

Vi ser att du som söker har en relevant bakgrund från fastighetsbranschen, exempelvis som förvaltare eller uthyrare. Genom din erfarenhet från branschen har du fått med dig värdefull kunskap om hur ett effektivt och strukturerat arbetssätt för egenkontroll underlättar fastighetsförvaltningen. Vi ser att du som söker är kreativ och gillar att komma med förslag för att utveckla och förbättra.

Som person är du utåtriktad, lyhörd och trivs i sociala sammanhang samt att nätverka. Du trivs med att vara en del av ett team där man samarbetar och stöttar varandra samtidigt som du självständigt driver ditt arbete framåt. För att trivas i rollen är det viktigt att du har intresse för branschen och gillar att arbeta proaktivt för att hitta nya kunder.

Det är starkt meriterande om du har erfarenhet från att ha arbetat i vårt system för egenkontroll och ha arbetat med miljö- och hållbarhetsfrågor Detta är dock inget krav, vi kommer lägga störst vikt vid personlig lämplighet.

Kanske är du vår nya kollega? Tveka inte att ansök redan idag då urval görs löpande!

Start: Omgående, efter överenskommelse

Ort: Borås Omfattning: Heltid

Övrig information

I denna rekrytering samarbetar vi med Newsec Competence och har du frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Rekryteringskonsult Anne Mathiasson på 0769-495995 alternativt anne.mathiasson@newsec.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-09-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anne Mathiasson anne.mathiasson@newsec.se

Företag
Rekrytering & Interimslösningar

Adress
Rekrytering & Interimslösningar
Grev Turegatan 7
10249 Stockholm

Kontorsadress
Grev Turegatan 7, Stockholm

Jobbnummer
4685571

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Rekrytering & Interimslösningar

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Rekrytering & Interimslösningar: