Kundansvarig/Administratör

Calluna Assistans HB / Socialsekreterarjobb / Kristianstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla socialsekreterarjobb i Kristianstad, Bromölla, Sölvesborg, Hässleholm, Östra Göinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Calluna Assistans HB i Kristianstad, Hässleholm, Karlshamn, Eslöv, Älmhult eller i hela Sverige

Som kundansvarig är din huvuduppgift att samordna den personliga assistansen för våra kunder. Du planerar hur assistansen ska utföras utifrån beslut och kundens önskemål. Dina arbetsuppgifter är varierande men omfattar huvudsakligen kontakter med myndigheter, kunder, arbetsledare och personliga assistenter.
Att arbeta som kundansvarig ställer höga krav på dig som medarbetare. Du är spindeln i nätet som, förutom att samordna den dagliga assistansen kring personer med funktionsnedsättning också har hand om arbetsmiljöfrågor samt arbetar med problemlösning, konflikthantering med mera. Du har också mycket kontakt med Försäkringskassa, kommuner, sjukvård, fackliga organisationer och andra instanser i vårt samhälle.
Vi söker dig som vill arbeta efter våra värdeord; engagemang, ansvar och glädje. Du har socionomutbildning eller liknande och erfarenhet av att arbeta med utsatta människor, kundservice, personaladministration eller liknande arbete. Har du erfarenhet av personlig assistans eller annan koppling till personer med funktionsnedsättningar är det ett stort plus. Självklart behärskar du svenska språket i både tal och skrift. Du får gärna behärska arabiska och/eller kurdiska i tal och gör du det även i skrift är det ett stort plus. Körkort B är ett krav.
Som person är du strukturerad, noggrann och självgående. Vi ser att du har lätt för att skapa långvariga relationer och har ett brinnande intresse för människor. För att lyckas i rollen så krävs det att du är social, servicemedveten och har en väl utvecklad samarbetsförmåga.
Vi erbjuder ett spännande och omväxlande arbete tillsammans med kunniga och trevliga kollegor i ett växande företag som präglas av ett stort engagemang för våra kunder och för våra arbetsuppgifter.
På Calluna assistans förväntar vi oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat.
Vi kommer att ha intervjuer löpande så vänta inte med din ansökan.
Vi tillämpar tre månaders provtjänstgöring.

Publiceringsdatum
2021-08-19

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-09-18

Adress
Calluna Assistans HB
Norretullsvägen 15
29132 Kristianstad

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "kundansvarig/adm".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Calluna Assistans HB
Norretullsvägen 15 (visa karta)
291 32  KRISTIANSTAD

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Ansökan
E-post: info@callunaassistans.se

Arbetsplats
Huvudkontor

Jobbnummer
5909429

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Calluna Assistans HB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Calluna Assistans HB: