Kundansvarig

LSS Assistans Aros AB / Administratörsjobb / Göteborg
2016-10-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundansvarig" (publicerad 2021-03-10) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos LSS Assistans Aros AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Bollebygd eller i hela Sverige

LSS Assistans är ett av de ledande assistansföretagen i Väst. Huvudkontoret är beläget på Lindholmen I Göteborg, och har kunder runt om i landet. Vi har cirka 450 medarbetare. Vi arbetat för barn, ungdomar och vuxna med funktionshinder. Vi arbetar alltid för att ge våra kunder och personliga assistenter trygghet, stöd och service.

Vi söker nu en kundansvarig till huvudkontoret. Det är ett föräldravikariat som sträcker sig i minst 18 månader med goda möjligheter till förlängning.

Publiceringsdatum
2016-10-25

Dina arbetsuppgifter
Som kundansvarig hos oss kommer du bland annat arbeta med

• löpande kontakt med kunder och anställda per telefon/email/besök
• lönehantering
• fakturering
• rekrytering av personliga assistenter
• löpande kontakter med myndigheter i olika frågor
• hantering av vikariepool
• sedvanliga administrativa uppgifter

Kvalifikationer och egenskaper som vi söker:

Du ska behärska svenska och arabiska i tal och skrift.

Som sökande vill vi även att du har erfarenhet av arbete med administrativa uppgifter. Det är en stor fördel om du tidigare har arbetat med löner och personalfrågor. Kunskap om LSS-lagen samt assistansersättning är meriterande.

Vi arbetar för en god relation till våra kunder samt anställda assistenter vilket innebär att du behöver ha god social kompetens.

För att lyckas med arbetet krävs att du har förmåga att arbeta självständigt och att du är noggrann vid utförandet av dina arbetsuppgifter. Det är viktigt att du är ansvarstagande och har en god samarbetsförmåga. Du ska kunna analysera vid problemsituationer och kunna finna lösningar för att hantera de problem som uppstår.

Vi inom LSS Assistans arbetar för att kunna ge våra kunder en så god livssituation som möjligt och det är av yttersta vikt att du delar vår värdegrund och det engagemang vi har för personer med funktionshinder. Kärnan i vår organisation är mötet mellan människor, då det är där och då som relationer skapas. Vi har en förhoppning om att du som kundansvarig hos oss kan hjälpa oss att nå våra mål och tillsammans med oss utveckla företaget ytterligare.

Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Föräldravikariat minst 18 månader Vardagar 8.30-17.00

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Märk din ansökan med "kundansvarig"
Skickas till info@lssassistans.se
Ansökan kan skickas till e-postadress: info@lssassistans.se

Kontakt
Sofia Söderström 031-790 46 51 (Kontoret) sofia@lssassistans.se

Företag
LSS ASSISTANS AROS AB

Adress
LSS ASSISTANS AROS AB
Theres Svenssons Gata 7
41755 GÖTEBORG

Kontorsadress
Theres Svenssons Gata 7
GÖTEBORG

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-833650

Jobbnummer
3124786

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från LSS Assistans Aros AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos LSS Assistans Aros AB: