Kund- och personalansvarig - hemservice
Sweden Company Staff AB / Övriga jobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla övriga jobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sweden Company Staff AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Danderyd,
Täby eller i
hela Sverige Som kund- och personalansvarig är din huvuduppgift att samordna företagets servicetjänster i Stockholmsregionen. Det innebär att du utifrån kundens önskemål planerar och schemalägger hemstädningen och övriga hemservicetjänster.
Dina arbetsuppgifter är varierande men omfattar huvudsakligen kontakt med kunder och arbetsledning av städpersonal, detta kan ske både på kontoret och ute på fältet. Tjänsten innefattar även försäljning via inkommande samtal och vid enstaka tillfällen också på mässor eller andra kundevent. Merparten av arbetet sker via dator och telefon, du behöver därför ha god datavana för att lyckas i rollen. Om kunden behöver ett hembesök i början av uppdraget besöker du kundens hem för bedömning av tidsåtgång tillsammans med kunden. Arbetet ställer höga krav på dig som medarbetare och du är den som ser till att våra kunder får den bästa tänkbara servicen.
Vi letar efter dig som vill vara vårt ansikte utåt i Stockholmsregionen, vi ser att du har erfarenhet från servicebranschen och har du dessutom arbetat inom hemservice är detta meriterande.
För rätt person finns det stora möjligheter till att snabbt växa inom bolaget och bli den som driver vårt företag i Stockholmsregionen. EC Life har sedan 2009 haft en bra kundbas med hemservicekunder i Stockholm och nu ser företaget också fram emot att börja bearbeta fler marknader inom hemservicemarknaden i Stockholm.
Placering blir på vårt nystartande kontor i Stockholm, inledningsvis kommer du vara den enda personen på detta kontor som arbetar med hemservice vilket ställer högra krav på att du är självgående. På kontoret finns även två personer från vårt systerföretag som arrangerar sportläger och idrottsskolor för barn och ungdomar.
Du kommer få arbeta självständigt i ett företag som ständigt är i förändring och där alla arbetar efter "The sky is the limit". Vidare ser vi att du är stresstålig och positiv som människa.
Är du vår nästa stjärna mot nya höjder?
EC Life Partners & Friends grundades 2009 och är ett hemserviceföretag med säte i Växjö, i januari bytte vi namn från Sweden Home Support till EC Life. Vi finns i 18 städer i Sverige och har haft en stabil tillväxt ända sedan starten. Nu ser företaget fram emot en utökad satsning på verksamheten i Stockholm. Styrelse och VD med personal vill fortsätta resan mot att bli en vad de största aktörerna i Sverige
Varaktighet, arbetstid
Anställningen kommer inledas med 6 månaders provanställning
Publiceringsdatum2019-04-15ErsättningIndividuell lönesättning.
Vi har självklart kollektivavtal och försäkringar för våra anställda, friskvårdsbidrag och övriga personalförmåner.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-05-12
Ange följande referens när du ansöker: Kund- och personalansvarig
KontaktAnders Rungegård
anders@eclife.se 0102097008
FöretagSWEDEN COMPANY STAFF AB
AdressSWEDEN COMPANY STAFF AB
Staglabergsgatan 10
35234 Växjö
KontorsadressStaglabergsgatan 10
Jobbnummer 4733067
Observera att sista ansökningsdag har passerat.