Kravanalytiker med erfarenhet av komplexa integrationer inom Transport, ...
Shaya Solutions AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Shaya Solutions AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Södertälje,
Nynäshamn eller i
hela Sverige Shaya Solutions är inte nästa generations företag - utan nutidens och för alltid samtidens företag - inom IT, Management- och Ingenjörstjänster.
Hybrid - vi kombinerar fördelarna i det traditionella konsultbolaget med fördelarna i den traditionella konsultmäklaren.
En inspirerande arbetsmiljö för professionell tillväxt och personlig utveckling blir då en naturlig del. Med vår breda expertis inom olika områden och nära samarbete med kunder erbjuder vi skräddarsydda lösningar.
Varför ska du söka just till oss utöver själva rollen om du söker anställning?
Läs gärna "Om oss" här;
https://www.shayasolutions.com/om-ossSamt hur våra villkor kan se ut;
https://www.shayasolutions.com/guidelinesOm du söker uppdraget som underkonsult (så kallad Partner) kan du läsa mer om hur vi hanterar den processen;
https://www.shayasolutions.com/partnerJobbet (om du söker anställning) alternativt konsultuppdraget (om du vill vara underkonsult)
Om konsultuppdraget
• Ort: Stockholm
• Uppdragslängd: ca: 6 månader, option på förlängning.
• Vi hittar alltid ett nytt uppdrag i god tid innan uppdragets slut såvida kunden inte har för avsikt att förlänga uppdraget
• Sista ansökningsdagen: ansök snarast
• Omfattning: 100%
Publiceringsdatum2023-08-18Dina arbetsuppgifterPrimärt arbete med digital information relaterat till transport med implementation av ett agilt arbetssätt.
Verksamhetsspecialisten ser till att verksamhetsreglerna är kända och appliceras. Du tar fram kravställningen, verifierar och godkänner resultatet.
Digital information relaterat till transport är uppdelat i fyra olika värdeströmmar/förmågeområden: planering, status, navigering och vägledning samt uppföljning.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
• Minst 9 års erfarenhet av roller som kravställare, utredare, verksamhetsspecialist eller liknande.
• Minst 5 års erfarenhet av att ha arbetat kundfokuserat med komplexa tekniska strukturer. Med komplexa tekniska strukturer avser vi strukturer där fler komponenter/integrationer/perspektiv behöver vägas in för att fatta beslut framåt.
• Minst 3 års erfarenhet av att kravställa med komplexa tekniska strukturer. Med komplexa tekniska strukturer avser vi strukturer där fler komponenter/integrationer/perspektiv behöver vägas in för att fatta beslut framåt.
• Minst 2 års erfarenhet av att ha arbetat i agila team.
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
• Minst 3 års erfarenhet av att ha arbetat med verksamhetsinformation relaterat till transport.
• Minst 5 års erfarenhet av att kravställa med komplexa tekniska strukturer. Med komplexa tekniska strukturer avser vi strukturer där fler komponenter/integrationer/perspektiv behöver vägas in för att fatta beslut framåt.
• Minst 2 års erfarenhet av att ha arbetat som IT förvaltningsledare/produktägare de senaste 4 åren.
Önskemål om personliga egenskaper:
• Förmåga att förstå komplexa sammanhang och beroenden.
• Kommunicerar enkelt och tydligt med fokus på mottagarens förutsättningar och behov.
• Ha hög integritet då Kunden arbetar med kritisk verksamhet.
• Självgående
• Noggrann
• Strukturerad
• Mycket god förmåga att skapa samarbete mellan olika intressenter.
• God samarbetsförmåga.
Hur du kommer vidare
• Sök uppdraget genom denna annons.
• I ansökan anger du ett kravställt timpris.
• Lägg in ett CV på svenska i Word-format.
• Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
• I de fall annonser berör specifika projekt/uppdrag sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på det bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Ingenjörstjänster.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-08-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Shaya Solutions AB (org.nr 559058-6649)
Jobbnummer 8041188
Observera att sista ansökningsdag har passerat.