Kopia av It-Support/ 1st line / service desk till Axfood IT
Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-07-29Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du i den här rollen initialt får en anställning hos Bravura. På sikt finns det möjlighet att Axfood kan erbjuda dig anställning hos dem. Detta ger både dig och Axfood en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företagetAxfood är en av Nordens största aktörer inom dagligvaruhandeln med butiker som Hemköp och Willys. IT-organisationen består i dagsläget av ca 200 anställda fördelade på utveckling och leverans. Axfood är ett bolag som ligger långt fram i tekniken och som ständigt utmanar för att ligga i framkant gällande digitalisering för att ha marknadens nöjdaste kunder.
Dina arbetsuppgifterI rollen som IT-supporttekniker ger du support till företagets lager, kontor och butiker i IT-relaterade frågor rörande användar- och behörighetsärenden. Du ansvarar för inkommande ärenden, som primärt inkommer via mail och som därefter reggas i ärendehanteringssystemet. Du arbetar dessutom till stor del med telefon och stöttar såväl medarbetare som användare. Till största del är det ärenden och frågor rörande Office 365, Windows, Active Directory och SAP.
I inledningen av din anställning får du en gedigen introduktion i system och arbetssätt. Du tillhör ett sammansvetsat team på 14 personer.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasial utbildning, gärna med teknisk/IT-inriktning
• Tidigare erfarenhet från liknande roll, exempelvis från servicedesk eller som onsitetekniker är meriterande
• Erfarenhet av att jobba i matbutik är meriterande
• Kunskap inom Office 365, Windows 10 och Active Directory
• Du uttrycker dig väl i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
För att passa i denna roll tror vi att du har en god känsla för service och är van vid att hantera stressande situationer på ett lugnt och metodiskt sätt. I rollen ger du support både genom telefon och mejl varav du som person känner dig trygg med att ta kontakt och kommunicera med nya människor. Därtill bör du trivas med att arbeta i grupp samt att lösa problem, både självständigt såväl som i grupp.
Övrig information:
Start: 5 september
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: heltid, firstline, 1st line, support, helpdesk, service, matbutik, dagligvaruhandeln, kassasystem, Stockholm, teknik, butik, windows, kundesupport, office, office365, kundservice
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-08-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Emilija Zivanovic
emilija.zivanovic@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 6848088
Observera att sista ansökningsdag har passerat.