Koordinator sökes till Säkra Larm
Teleperformance Nordic Göteborg / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Teleperformance Nordic Göteborg i Göteborg Har du lätt för att lära dig nya saker och gillar varierande arbetsuppgifter.
Vi ser gärna att du trivs med att jobba strukturerat, du är serviceinriktad, nyfiken och prestigelös men också stresstålig, så du inte har några problem att jobba i ett högt tempo när situationen kräver.
Du har lätt för att samarbeta och har förmågan att vara flexibel. Du är en person som sprider god energi vart du än går, du har en mycket god serviceförståelse och är engagerad i att ge varje kund bästa möjliga kundupplevelse.
I denna roll är din personlighet viktigare än din erfarenhet.
Vad vi kan erbjuda dig:
- Många interna utvecklingsmöjligheter
- Erfarenhet av att leda medarbetare i ett globalt multinationellt bolag
- Personalaktiviteter,event och roliga tävlingar
- En spännande och glädjefylld arbetsplats med fantastiska kollegor!
- Friskvårdsbidrag, rikskortet samt andra förmåner
- Lön enligt kollektivavtal med möjlighet till bonus
Hos oss finns många karriärsvägar att gå,vi erbjuder exempelvis vårt Nordic Trainee program - JUMP! För att få mer kunskap om våra olika roller samt utveckla dina egenskaper. Kursen förbereder dig för nästa steg i din karriär samt inför din ansökan när nya roller blir tillgängliga att söka.
Publiceringsdatum2019-04-09Om tjänstenDu kommer vara spindeln i nätet och ansvara för att sköta kontakten med våra kunder gällande tidsbokning av/ombokning för installation utav larm, vattenlås mm, och även vara den som ansvarar för att schemalägga, koordinera alla våra larmteknikers kalendrar.
I förlängningen kommer du troligtvis även jobba och få möjligheten att utvecklas inom vår kundvård.
Kundvårdens ansvarsområde ligger i att kontakta alla våra nya kunder efter vår larmtekniker har utfört installation. Detta sker via telefon/mail för att kvalitetssäkra vårt arbete, se till att ge kunden bästa möjliga bemötande och även hjälpa med eventuella frågor.
Du kommer även att sköta kontakt och uppföljning med de kunder som säger upp sitt avtal eller ångrar sitt köp, hantera kundundersökningar och svara på frågor som inkommer via sociala medier.
Fokus kommer med andra ord ligga i att vårda våra kunder på allra bästa sätt och även lyssna på deras behov/önskemål för att få dem att vilja stanna hos oss. Jobbet är socialt och du kommer komma i kontakt med olika typer av kunder som är i olika delar av processen vilket gör jobbet både utmanande och varierande.
Formella krav:
- - Avslutad gymnasieutbildning.
- - Du har god datorvana och kunskap inom Office är ett krav.
- - Du kan det svenska språket flytande i både tal & skrift
- Erfarenhet från kundservicerelaterade arbeten.
Teleperformance är världens ledande leverantör av outsourcing CRM och kundservice. Vi erbjuder överlägsna resultat i att hantera företags kundservice och teknisk support. Teleperformance grundades i Paris, Frankrike 1978 och är ett globalt företag med en närvaro i ca 80 länder med mer än 300,000 anställda som supporterar miljarder med människor på över 265 språk och dialekter. Teleperformance Nordic AB har kontor i Danmark, Finland, Norge, Sverige och i Chania på Kreta. I norden arbetar cirka 2,000 medarbetare. För mer info besök
www.teleperformance.com ,
www.teleperformancecareer.comVaraktighet, arbetstid
100%. Tillträde: 2019-03-04 tillsvidareanställning
ErsättningFast
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-05-02
Ange följande referens när du ansöker: 2019/97
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktGabriella Malke 0730-885189
FöretagTeleperformance Nordic Göteborg
AdressTeleperformance Nordic Göteborg
Masthuggstorget 3
41463 Göteborg
KontorsadressMasthuggstorget 3
Jobbnummer 4722354
Observera att sista ansökningsdag har passerat.