Koordinator mot sociala medier!
Framtiden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du en driven person som är intresserad av att jobba med profiler inom sociala medier, har vi tjänsten för dig!
Publiceringsdatum2016-11-03ArbetsuppgifterSom koordinator mot sociala medier kommer din titel att vara influence manager hos vår kund. Du kommer vara en del av marknadsavdelningen, det är en ny tjänst vilket innebär stora fördelar för dig som anställd. Du kommer ansvara över direktkontakt med bloggare samt kunder. Du kommer få ta ansvar över att skapa rutiner och sammanhang för att företagets influencers ska känna en tillhörighet till bolaget. Som influence manager kommer du säkerhetsställa att influencekanalerna ger ett resultat med intäktsnivå. Du kommer ha en personlig kontakt med samarbetspartner och kommer att jobba med hela koncernen.
Dina arbetsuppgifter innebär bland annat:
• Ansvara för lönsamheten för kundens influencers
• Aktivt söka upp nya influencers
• Säkerhetsställa rutiner för en effektiv hantering av affärer som rör influencers genom att kontrollera snabbhet och kvalitet
• Återkoppling till kunder
• Delta på event och marknadsdagar
Om företagetVår kunds bolag är en koncern som på olika sätt fokuserar på underhållning, internethandel samt möjligheten till entreprenörskap och delaktighet. Idag finns tre företag inom koncernen.
ProfilKrav:
• Kunskaper inom sälj- och förhandlingsteknik
Meriterande:
• Har kunskap samt förståelse inom influencervärlden och har goda relationer där.
Dina personliga egenskaperFör att passa in i rollen som influence manager bör du vara självgående och driven. Du är relationsskapande då arbetet innebär kontakt med kunder och ambassadörer. Du har en kommunikativ förmåga samt är mål och resultatinriktad.
Om företagetSom anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
AnställningsvillkorArbetstid: Kontorstider
Arbetsort: Stockholm
Startdatum: Omgående eller efter överenskommelse
Urval och intervjuer kommer att ske löpande, varmt välkommen med din ansökan redan idag
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-29
Ange följande referens när du ansöker: 9406
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKristin Mörth
FöretagFramtiden AB
AdressFramtiden AB
Warfvinges väg 29
11251 Stockholm
KontorsadressWarfvinges väg 29, Stockholm
Jobbnummer 3141373
Observera att sista ansökningsdag har passerat.