Koordinator för Anticimex leveransplanering - Stockholm
Anticimex / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Anticimex i Stockholm,
Sollentuna,
Norrtälje,
Uppsala,
Eskilstuna eller i
hela Sverige Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Med ca 5 500 anställda i 18 länder, varav 1400 i Sverige, hade vi under 2018 en sammanlagd omsättning på ca 6 miljarder kronor.
Anticimex har idag omkring 900 tekniker som dagligen hjälper företagets kunder med olika uppdrag kopplade till områdena skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd för både företags- och privatkunder. För att kunna garantera sina kunder den bästa service och ansvar arbetar Anticimex med ständiga förbättringar och utveckling av verksamheten.
Publiceringsdatum2019-02-19Dina arbetsuppgifterSom ett led i fortsatt kvalitetsarbete har Anticimex nu infört ett nytt resurs- och ruttoptimeringssystem för att ytterligare öka kvaliteten och effektiviteten i leveransen. I samband med detta söker vi nu en Koordinator för vår Leveransplanering.
Du kommer tillsammans med vår processpecialist ansvara för att utveckla nya arbetssätt, rutiner och flöden samt säkerställa och kvalitetssäkra arbetet. Du kommer att arbeta i nära kontakt med olika intressenter i organisationen, bland annat den operativa personalen som dagligen arbetar i systemet. Du stöttar och hjälper personalen framåt för att de ska känna sig trygga och arbeta på det mest optimala sättet. Du kommer till stor del att ta hjälp av data för att bygga analyser och mäta KPI:er för identifiera vad som är det mest optimala arbetssättet. Du kommer också att arbeta nära affärs- och tjänsteutvecklare för att säkerställa att alla delar i företagets leverans följer samma linje och att alla arbetar mot samma mål.
I rollen som koordinator kommer du även att ansvara för utbildningsinsatser och själv hålla utbildningar. Du kommer att vara en viktig del i det förändringsarbete som organisationen kommer att genomföra med målet att optimera leveransen och du kommer att erbjudas mycket frihet under ansvar.
Resor till lokalkontor i hela landet förekommer regelbundet.
Titta gärna på hur det är att jobba på vårt fina huvudkontor!
Vi erbjuder dig
• I den här rollen får du chansen att vara med och bygga upp någonting nytt. Du kommer att vara en stor del i att förbättra och analysera Anticimex leveransprocess, en uppgift där du både får vara med och påverka och ta beslut
• En stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling och fortlöpande intern utbildning
• Frihet att ta ansvar och möjlighet att påverka
• Tjänstepension, friskvårdsbidrag och ett förmånspaket från Benify
Vi är stolta över våra värderingar, Trust, Innovation, Passion, de genomsyrar hela företaget och vi lever dem varje dag. Hos oss har vi en familjär stämning och alla är lika värda, oavsett ålder, kön och etnicitet. Vi vet att olika bakgrunder och erfarenheter är berikande för vårt dagliga arbete både internt och i mötet med våra kunder.
Vem är du?
Till den här rollen söker vi dig som har erfarenhet av att arbeta i någon form av kundserviceroll. Du har lätt för att ta kontakt med människor och är inte rädd för att ta dialogen vad gäller förbättringar och förändringsarbete. Som person bör du ha en god analytisk förmåga och är intresserad av att arbeta med utveckling och förbättring. Du är en öppen och driven person samt en god kommunikatör. Utöver detta bör du vara en god administratör och kunna uttrycka dig väl både muntligt och skriftligt.
Så ansöker duDin ansökan vill vi gärna ha så snart som möjligt då urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum 15/3-19. Notera att vi endast behandlar kompletta ansökningar. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Annika Kastlund.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-03-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAnticimex
AdressAnticimex
Årstaängsvägen 21B
11743 Stockholm
KontorsadressÅrstaängsvägen 21B
Jobbnummer 4622040
Observera att sista ansökningsdag har passerat.