Koordinator / Affärsinriktad koordinator till TriOptima

Bravura Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-04-06

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget
TriOptima är ett svenskt Fintech-bolag som levererar lösningar för att reducera och hantera risk i handel med OTC-derivat. Huvudkontoret är baserat i Stockholm där centrala funktioner, utvecklingsavdelningen och Service Management finns. Företaget har även kontor i finansvärldens metropoler; London, New York, Singapore och Tokyo. TriOptimas kunder är främst internationella investmentbanker och andra finansiella aktörer.

TriOptima grundades som ett start-up i Stockholm och har idag ca 160 anställda på Stockholmskontoret och ungefär 270 medarbetare globalt. Här kan du läsa mer om vad de anställda säger om att jobba på TriOptima: https://careers.trioptima.com/people


Dina arbetsuppgifter
I rollen som koordinator hos TriOptima arbetar du i huvudsak med att stötta Technology-avdelningen med administrativa och koordinerande arbetsuppgifter. Du ansvarar för att boka, delta i och följa upp möten samt för att uppdatera styrdokument. Du ansvarar för att återkommande ledningsmöten bokas upp på rätt sätt och koordinerar att samtliga stakeholders deltar. Därtill koordinerar du även event och konferenser för avdelningen samt säkerställer att de interna ärendehanteringssystemen är uppdaterade. På sikt får du även ansvar för att ta hand om vissa inkommande, tekniska kundförfrågningar och säkerställer att kunder får svar på deras frågor.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Några års erfarenhet av liknande tjänst med fokus på koordinering och administration
• Mycket goda kunskaper i MS Office
• Flytande kunskaper i svenska och engelska - mycket intern dialog sköts på engelska, varpå detta blir extra viktigt

Vi söker dig som trivs i en koordinerande roll med omväxlande arbetsuppgifter. Då en stor del av arbetetet kretsar kring IT och informationssäkerhet har du glädje av ett visst teknikintresse. Du behöver vara noggrann och ha hög ansvarskänsla då du arbetar självständigt i dina arbetsuppgifter. Det är också viktigt att du tänker proaktivt och inte är rädd för att komma med förbättringsförslag och idéer. Vi ser att du är en relationsbyggande person med god förmåga att samarbeta, då du har många kontaktytor både inom företaget och externt. För att lyckas i rollen har du förmåga att tänka affärsmässigt samt har insikt i hur ett företag är organiserat.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: administration, koordinator, koordinering, teknik, IT, IT-säkerhet, service, kundservice, system, teknisk koordinator, teknisk, coordinator, technical coordinator, stockholm, fintech, fin-tech,

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-04-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Emma Fredriksson
emma.fredriksson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6515710

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: