Kontorsservicegeneralist till Verksamhetsstöd i Sundbyberg
Försäkringskassan / Vaktmästarjobb / Sundbyberg
2018-09-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kontorsservicegeneralist till Verksamhetsstöd i Sundbyberg" (publicerad 2024-11-01) ⬅️
Visa alla vaktmästarjobb i Sundbyberg,
Solna,
Danderyd,
Stockholm,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Försäkringskassan i Sundbyberg,
Stockholm,
Sollentuna,
Huddinge,
Täby eller i
hela Sverige Försäkringskassan är en av Sveriges största myndigheter. Vi spelar en stor roll för den enskilde individen och för välfärden i det svenska samhället. Läs mer om Försäkringskassan som arbetsgivare och hur det är att jobba hos oss. Att jobba statligt innebär att du delar våra grundläggande värderingar.
Ansvar och arbetsuppgifter
Som Kontorsservicegeneralist kommer du att ha ett varierande arbete med många olika arbetsuppgifter. I huvudsak innebär arbetet att informera, vägleda, samordna och ansvara för den löpande driften och helheten på kontoret. Du kommer att arbeta med att ge stöd och service via möten, IT-stöd och telefon. I arbetet ansvarar du för fastighetsfrågor som innebär att förvalta hyrda lokaler och arbeta med kontorsmiljön dvs. kontorsmaterial, klimatfrågor, arbetsmiljö, möblering, lokalvård och tillgänglighet. Du ansvarar för administrationen kring behörighetskort och arbetar med inköp, avrop, fakturahantering och säkerhetsfrågor.
Vi har ett tjänstepaket där vedertagna arbetsprocesser och rutiner ofta förutsätter snabba leveranser. En viktig del av arbetet innebär att bidra till ständiga förbättringar och utveckling av verksamheten.
För att vara framgångsrik i rollen som kontorsservicegeneralist ska du kunna se helheten, ringa in behov, kunna ta fram den bästa lösningen och tycka om att ge service.
Resor i tjänsten kan ingå och tunga lyft förekommer. Placering på kontoret i Sundbyberg, men arbete i Alvik och Sollentuna kan också förekomma vid behov.
Vi söker dig som
• har slutbetyg från gymnasiet
• har god samarbetsförmåga, en mycket god känsla för service och är bra på att skapa goda relationer
• har ett systematiskt och situationsanpassat arbetssätt och förmåga att se helheten
• agerar på eget initiativ och tar ansvar för resultat med hög kvalite
• har god datorvana
• har god teknisk förståelse
• har B-körkort
Det är meriterande om du
• har arbetat i ett serviceyrke där du mött kunder i det personliga mötet
• har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Publiceringsdatum2018-09-11Övrig information Två tillsvidaretjänst, heltid med tillträde enligt överenskommelse. Provanställning kan bli aktuellt. Resor kan ingå i tjänsterna.
KontaktChef: Jeanette Svennerstål, 010-116 28 40 (för frågor om tjänsten). HR-specialist Linda Johansson, 010-116 28 66 (för frågor om rekryteringsprocessen). Fackförbundet ST: Agneta Cornelius 010-116 13 68, Saco-S: Cecilia Silverson 010-115 26 18 och Seko: Irre del Barba 010- 115 30 87
Så ansöker du Välkommen med din ansökan senast den 21 september 2018.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-09-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagFörsäkringskassan
AdressFörsäkringskassan
Stockholm
10351 Stockholm
KontorsadressStockholm
Jobbnummer 4339729
Observera att sista ansökningsdag har passerat.