Kontorssamordnare sökes för långsiktig uthyrning
Adecco Sweden AB / Ekonomichefsjobb / Karlskoga
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomichefsjobb i Karlskoga,
Lekeberg,
Degerfors,
Nacka,
Storfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Karlskoga,
Lekeberg,
Degerfors,
Nacka,
Storfors eller i
hela Sverige Är du specialist på serviceyrken? Väntar du på nästa kliv i karriären? Vill du vara en del av att forma ett nystartat kontor? Adecco söker en prestigelös kontorssamordnare med hög servicenivå. Denna heltidstjänst kommer att starta v.17 och är placerad i Karlskoga.
Hur ser din arbetsdag ut?
Välkommmen till en varierad roll som är helt nystartad och där du kommer att ha stor möjlighet att påverka arbetets upplägg! I dina arbetsuppgifter ingår bland annat; post- och pakethantering, receptionsysslor, beställa kontorsmaterial och fika/frukt. Du kommer även vara ansvarig för företagets poolbilar, varöfr körkort är ett krav för denna tjänst. Under dagen ser du till att konferensrummen är prydliga och iordningställda inför kommande möten samt påfylllda med material som behövs inför möten. Delar av denna tjänst innefattar även vaktmästeriuppgifter såsom byta glödlampor, dra kablar och sladdar samt allmän service utav fastigheten.
Vem trivs här?
Du som har hög initiativförmåga, ansvarskänsla och servicenivå kommer att trivas alldeles utmärkt hos vår kund! Som person skulle du beskriva dig själv som driftig, självständig och lösningsfokuserad. Du trivs dessutom med att ha egna ansvarsområden där du fattar egna beslut och driver ditt arbete framåt. Koordination utav arbetsuppgifter förekommer dagligen och du har förmågan att prioritera. Du utför ditt arbete på ett prestigelöst sätt, är pigg och glad och gillar utmaningar. Kanske har du arbetat inom hotellbranschen eller som receptionist sedan innan och känner att du vill utöka ditt ansvarsområde? Vi önskar att du som söker har utbildning inom service på gymnasinalnivå och har ett tekniskt intresse. Vi ser att du som söker har 1-2 års arbetslivserfarenhet inom administration, kontor eller serviceyrket.
Är du intresserad?
Då ska du skicka in din ansökan omgående! Beskriv i ditt CV vilken erfarenhet du har och med ett personligt brev som visar vem du är! Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden så ansök redan idag. Ansök genom att registrera dina ansökningshandlingar i formuläret nedan. Vid frågor angående registrering av ansökan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Vad erbjuder Adecco?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2015-03-04Arbetstider och omfattningHeltid Löpande uthyrning. Heltid. Arbetstid vardagar 8-17
ErsättningLön enligt avtal.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-04-03
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLina Svensson 019-760 71 07
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Gustavsviksvägen 7
70230 ÖREBRO
KontorsadressGustavsviksvägen 7
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2190926
Observera att sista ansökningsdag har passerat.