Kontorsassistent till Foyen Advokatfirma i Stockholm
Foyen / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Foyen i Stockholm,
Göteborg,
Malmö eller i
hela Sverige Är du intresserad av att jobba med varierande uppgifter i en händelserik miljö? Är du dessutom positiv och gillar att sätta guldkant på andras vardag? Fortsätt läs, vi har jobbet för dig!
Som kontorsassistent hos oss får du en tjänst där den ena dagen inte är den andra lik och dessutom kommer du jobba i ett tight team med härliga kollegor som gör arbetet på Foyen ännu roligare!
Vad vi erbjuder dig
Vi erbjuder dig ett spännande och utmanande jobb där du får arbeta med service i fokus. I teamet har ni nära samarbete mellan receptionen, kontorssupport och kontorsassistenter. På Foyen värderar vi att våra medarbetare trivs och har roligt på jobbet, därför anordnar vi bland annat regelbundna aktiviteter och sammankomster. Läs mer här!
Dina framtida arbetsuppgifter
Ditt jobb kommer framförallt innebära att stötta juristerna i deras dagliga arbete och du kommer bland annat att ha nedanstående arbetsuppgifter:
• Stötta juristerna i olika system
• Digital dokumenthantering
• Samordna rese- och hotellbokningar
• Inköp till kontoret t.ex. kontorsmaterial och fika
• Utföra större kopiering-, skanning-, utskriftsjobb
• Uppstart för nyanställda
• Sammanställa och skriva ut kursmaterial
• Avlasta receptionisten med vanliga arbetsuppgifter så som att ta emot besökare, ansvara för växeln, beställning och förberedelser inför möten mm
Rollen innebär även
I rollen som Kontorsassistent hos oss är det mycket viktigt att du har eget driv, är en "doer", som tar initiativ för att driva arbetet framåt. Vardagen handlar mycket om snabba leveranser och därför är det viktigt att ha en hög servicekänsla så att du tillsammans med oss övriga i teamet hjälper juristerna i det dagliga arbetet.
Vem är du?
Du som söker har en positiv och prestigelös inställning. Vi ser även gärna att du har minst ett par års erfarenhet inom service. Utöver det ser vi att du uppfyller nedan:
• Gymnasial utbildning
• Flytande svenska samt goda kunskaper i engelska
• Goda kunskaper i Officepaketet
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från en liknande roll på advokatbyrå.
Ansökan
Vi ser fram emot att få in din ansökan snarast och senast den 10 juli 2019 Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas under ansökningstiden. Frågor om Foyen och om tjänsten kan ställas till Matilda Grillhammar på
matilda.grillhammar@foyen.se eller +46 73 719 51 45.
Foyen är en affärsjuridisk byrå som är specialiserad inom entreprenad, fastighet, mark och miljö, offentlig upphandling, IT, branschöverskridande affärsjuridik och process. Våra tre viktigaste grundpelare för verksamheten är branschfokus, affärsförståelse och en absolut spetskompetens inom relevanta rättsområden för våra branscher. Hos oss får du jobba med ledande specialister i en flexibel miljö där det är högt i tak. Vi är idag ca 95 medarbetare i Stockholm, Göteborg, Malmö och Falun.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2019-06-24ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-07-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMatilda Grillhammar, HR-assistent
matilda.grillhammar@foyen.seFöretagFoyen
AdressFoyen
Box 7229
10389 Stockholm
KontorsadressBox 7229
Jobbnummer 4836835
Observera att sista ansökningsdag har passerat.