Kontorsassistent till centrala Stockholm
KFX HR-partner Skandinavien AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-05-02Om tjänstenHar du erfarenhet av service och administrativt arbete? Är du dessutom en strukturerad och självgående person som trivs i en koordinerande roll. Vi söker nu en servicetänkande och administrativ kontorsassistent till vår kund.
Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Dina arbetsuppgifterSom kontorsassistent är du ansvarig för den interna service som krävs för arbetsplatsen. I rollen är du företagets ansikte utåt. Det är viktigt att du skapar en positiv och välkomnande upplevelse för såväl interna medarbetare som externa besökare.
I rollen ansvarar du bland annat för:
• Inkommande mail
• Resebokningar
• Ta emot besökare
• Övergripande ansvar för kontoret och aktiviteter som sker på kontoret
• Bud- och posthantering
• Kvittoredovisning och fakturahantering
• Beställningar och förberedelser av luncher, fika och vid event.
• Andra administrativa arbetsuppgifter kan tillkomma
KvalifikationerVi söker dig som har tidigare erfarenhet av en liknande roll eller motsvarande. För att trivas som kontorsassistent är du initiativtagande och gillar att arbeta självständigt. Du är proaktiv och självgående i ditt arbete och tar med glädje an uppgifter. Som person är du en problemlösare, servicetänkande, noggrann och bra på att bygga relationer. Du har även en förmåga att se vad som behövs göras och ser till att det blir gjort. Du behöver även besitta förmågan att kunna prioritera och sätta gränser på ett trevligt sätt.
Du har datavana och är van att arbeta administrativt i Word, Excel och PowerPoint. Vidare behärskar du det svenska och engelska språket väl i både tal och skift samt har god kommunikativ förmåga.
Övrig informationTjänsten är på heltid med start omgående. Du kommer vara anställd hos oss på KFX HR-partner men arbeta på uppdrag hos vår kund. Vi vill gärna ha din ansökan snarast möjligast då vi arbetar med urval löpande. Vid eventuella frågor, kontakta ansvarig rekryterare Rebecka Berg på telefonnummer 08-663 99 00.
Välkommen att söka tjänsten!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-05-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKFX HR-partner Skandinavien AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4764".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143),
http://www.kfx.se Arbetsplats KFX HR-partner Stockholm AB
Kontakt Rebecka Berg
rebecka.berg@kfx.se Jobbnummer 6596950
Observera att sista ansökningsdag har passerat.