Kontorsassistent På Deltid Till Digitalbyrå

Ryska Posten Bemanning / Kontorsjobb / Stockholm
2019-04-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kontorsassistent På Deltid Till Digitalbyrå" (publicerad 2019-04-09) ⬅️


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska posten bemanning söker för vår kunds räkning en kontorsassistent som vill vara en del av deras team. Tjänsten är på deltid med start i början på Maj. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en positiv och flexibel kontorsassistent på deltidtill vår kund som är en digitalbyrå. Företaget levererar digital omvandling och tillväxt till deras kunder. Kontoret är beläget i moderna lokaler i centrala Stockholm.

I rollen som kontorsassistent kommer du ha varierande arbetsuppgifterna som bland annat att välkomna besökare, boka möten, förbereda kaffe och ta hand om luncher. Du kommer att arbeta tre dagar i veckan,onsdag - torsdag kl. 08:30 -17:30, fredagar 09-18. Tjänster passar dig som tycker om varierande arbetsuppgifter och som älskar att leverera service i toppklass.

Publiceringsdatum
2019-04-02

Dina arbetsuppgifter
Som kontorsassistentkommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.

Du kommer till exempel att:

Välkomna besökare

Växelhantering

Boka möten

Förbereda inför möten och konferenser

Posthantering

Hålla snyggt och rent i lokalen

Stötta övriga medarbeta med andra arbetsuppgifter

VI SÖKER DIG SOM

Har arbetat inom kontorsservice med liknande arbetsuppgifter

Kan prata och skriva svenska och engelska flytande.

Det är meriterande om:

Du har tidigare erfarenhet av reception

Som person är du serviceinriktad, social och initiativtagande. Du är prestigelös, proaktiv och professionell med en vilja att möjliggöra för andra människor.

ÖVRIG INFORMATION:

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa pårekrytering@rpbemanning.se

Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-09-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gabriela Montenegro stjarnassistent@rpbemanning.se 08 518 072 04

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63, Stockholm

Jobbnummer
4705009

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: