Kontorsassistent/Office assistent

iWork AB / Administratörsjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos iWork AB i Karlstad, Hammarö, Grums, Kristinehamn, Filipstad eller i hela Sverige

Aimen AB söker en assistent för arbete med bland annat schemaläggning, personal och aktivitetsplanering, fakturering, diarieföring, organisera möten, boka resor och serva våra kunder både på telefon och i kontor.
Du som söker bör ha arbetat med liknande arbetsuppgifter eller som personlig assistent då arbetsuppgifterna rör kunder i den kretsen, vi kommer också att erbjuda grundläggande utbildning för rätt person. Meriterande om du kan tala kurdiska, persiska eller arabiska då vi ofta är i kontakt med klient och brukare med liknande språkbakgrund. Anställningen är heltid. Du är välkommen att skicka in din ansökan till vår epost nedan.

Aimen AB is looking for an assistant to work with, among other things, scheduling, personnel and activity planning, invoicing, diary keeping, organizing meetings, booking trips and serving our customers both on the phone and in the office.
You who apply should have worked with similar duties or as a personal assistant since the duties concern customers in that circle, we will also offer basic training for the right person. Meritorious if you can speak Kurdish, Persian or Arabic as we are often in contact with clients and users with a similar language background. The employment is full-time. You are welcome to send your application to our email below.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-04-17
E-post: omed_3@hotmail.com

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
iWork AB (org.nr 559207-5088)

Arbetsplats
Aimen AB

Jobbnummer
8592388

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från iWork AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos iWork AB: