Kontorsassistent med nyfikenhet och driv!
SW / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SW i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice och IT, med placering i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar.
Läs mer på
www.sw.se och gilla oss på Facebook!
För kunds räkning söker vi en kontorsassistent som är snabb, effektiv och öppen för nya utmaningar. Vår kund är ett stort konsultbolag som arbetar med kvalificerad rådgivning inom ekonomi och angränsande områden internationellt såväl som nationellt.
Du kommer att ha en central roll på ett av vår kunds kontor med stationering i Täby. Tjänsten är varierande och ansvarsfull med en blandning av högt och lågt och erbjuder högt tempo, personlig utveckling och utmanande arbetsuppgifter.
Publiceringsdatum2012-04-27Dina arbetsuppgifterDu blir en viktig resurs på vår kunds kontor där du självständigt driver ditt arbete med att ge professionell service till dina kunder. På kontoret arbetar ett 40-tal personer med expertkompetens inom exempelvis ekonomi. Arbetsuppgifterna är varierande och utmanande, nedan redovisas ett axplock av dina arbetsuppgifter/ansvarsområden:
• Ekonomi - Främst ta hand om kontorets leverantörsfakturor samt andra ekonomirelaterade uppgifter.
• Konferens - Ordna med och planera konferenser och logistik kring dessa, förbereda presentationer etc.
• Reception - Ta emot besökare, servera kaffe och ta hand om externa kunder. Ansvara för post- och budhantering.
Det huvudsakliga arbetet som kontorsassistent är att ge god service och support till kollegor/kunder. Arbetet är självständigt med eget ansvar, där du ansvarar för ovan tillsammans med ytterligare en kollega. Du har mycket kontakt med dina kunder/kollegor och samarbetar samtidigt med andra administratörer inom företaget. En del av arbetet kan ske genom långsiktig planering men en stor del av arbetet är mer svårplanerad med korta deadlines.
Vem söker vi
Vi söker dig som har en gymnasieutbildning inom ekonomi eller annan relevant inriktning. Du ska vara noggrann, lyhörd, känna ansvar, vara förtroendeingivande och van att arbeta i ett högt tempo. Vi söker dig som är driven och ser lösningar i stället för problem. Arbetet kräver att du har goda datakunskaper och är kunnig i Officepaketet, främst Excel och PowerPoint. Du uttrycker dig väl i svenska och engelska i såväl tal som skrift
Du är nyfiken och inte rädd för att ta för dig. Andra egenskaper vi värdesätter är hög servicekänsla, prestigelöshet, förmåga att prioritera och att du är initiativrik med en positiv inställning.. Du kommer att ha kontakt med viktiga kunder varför personlig mognad och professionellt bemötande är av största vikt.
Övrig informationOvanstående uppdrag är ett konsultuppdrag om 6 månader, på heltid, med start enligt överenskommelse med anställning hos SW. För rätt person finns det goda möjligheter till fortsatt anställning hos kund. Anmäl ditt intresse snarast då urval och intervjuer sker löpande. Om du har några frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult, Markus Mattson på telefon 08-407 55 26.
Låter tjänsten intressant - ansök redan idag!
Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningEnl ök
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-05-27
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMarkus Mattson, +46 8 407 55 26
FöretagSW
AdressSW
10391 Stockholm
Jobbnummer 1228028
Observera att sista ansökningsdag har passerat.