Kontorsassistent för kortare uppdrag i centrala Stockholm!

Framtiden AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vi söker en serviceinriktad kontorsassistent för kortare uppdrag i centrala Stockholm! Start onsdag 5 nov, så välkommen med din ansökan omgående!

Publiceringsdatum
2014-10-31

Arbetsuppgifter
Som kontorsassistent på kundföretaget kommer du att vara ansiktet utåt, serva intern personal men också kunder. Du ska på bästa sätt representera företaget! Det bedrivs ett antal utbildningstillfällen, events och middagar på kontoret och vid dessa representationstillfällen är det kontorsassistentens ansvar att allting är i ordning och väl förberett.
Det är ett relativt enkelt men varierat och bitvis krävande arbete i "high end miljö"!
Dina arbetsuppgifter: sköta events, ta emot besöker på kontoret, förbereda inför events, utbildningar och intervjuer, förbereda frukost, svara i telefon, boka och ta emot mat etc.

Om företaget
Kundföretaget är en konsultverksamhet inom strategisk affärsutveckling och managementkonsulting. Uppdraget är att tillfälligt ersätta den nuvarande kontorsassistenten under två veckors frånvaro. Kundföretaget jobbar med en stor variation av kunder och kundbesöken på kontoret kan periodvis vara många.

Profil
Skallkrav:
• du har goda språkkunskaper i svenska och engelska
• du har tidigare erfarenheten av att jobba inom serviceyrket

Meriterande:
• tidigare erfarenhet av eventjobb och/eller jobbat som kontorsassistent

Som person är du utåtriktad, väldigt noggrann, har en servande personlighet och känner väl till vikten av att vara och bete sig representativt i sin roll. Du bör ha lite skinn på näsan och vågar visa framfötterna!

Om företaget
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Anställningsvillkor
Start: onsdagen den 5 november
Placering: centrala Stockholm
Arbetstider: kontorstider - även en del kvällsjobb vid behov

Arbetstider och omfattning
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-11-05
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 4663
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ineta Broxe ineta@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Warfvingesväg 29
11251 Stockholm

Kontorsadress
Warfvingesväg 29, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2051656

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: