Kontorsassistent för konsultuppdrag med start omgående

serveOffice ab / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos serveOffice ab i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Serveoffice är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som med passion och expertis levererat kvalitet i över 30 år. Vi rekryterar och tillsätter konsulter på tjänstemannasidan primärt inom kompetensområdena ekonomi, hr och lön. Serveoffice har de senaste fyra åren certifierats som en av Sveriges allra bästa arbetsplatser enligt undersöknings- och konsultföretag Great Place to Work.



Serveoffice söker just nu en kontorsassistent för ett konsultuppdrag med start omgående. Tjänsten är på 75% med placering i lokaler i centrala Stockholm.

Publiceringsdatum
2022-08-10

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kontorsassistent erbjuds du en bred och varierande roll.
Mer detaljerat innebär tjänsten bland annat:Stödfunktion till medarbetarna på huvudkontoret
• Ta emot besökare
• Sammanställning av material och presentationer
• Inköp av kontorsmaterial, förtäring, teknisk utrustning etc.
• Diverse ekonomiavstämningar och godkännande av fakturor
• Vidarefakturering
• Samordnare och kontaktperson för IT-support
• Boka flyg och hotell
• Förberedelser inför möten och personalaktiviteter
• Andra administrativa arbetsuppgifter

Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som har en förståelse för ekonomi, kanske har du tidigare arbetat som ekonomiassistent eller liknande. Vi ser det som en självklarhet att du är tekniskt och digitalt kunnig, för att kunna hjälpa och stötta dina kollegor i dessa frågor. Du har erfarenhet av likartat arbete, gärna från ett starkt varumärke.

Som person är du serviceinriktad, noggrann, flexibel och prestigelös. Du kommer gärna med nya idéer och förbättringsförslag och är nyfiken på att lära dig nya saker. Tjänsten passar dig som är självständig och har ett starkt driv för att både förvalta och förädla. Att ge det lilla extra och vara en ambassadör för oss är en självklarhet för dig.

Vår kund erbjuder dig
En dynamisk arbetsplats där du har chans att ta ett stort ansvar inom ditt område. Här får du möjlighet att tillhöra ett spännande och anrikt varumärke med trevliga kollegor. Förbättringar och utveckling av verksamheten, rutiner och arbetssätt är en del av föreningens värdegrund. Ser du dig som självständig och vill bidra- då kan det här var rätt plats för dig.

Ansökan och kontakt
Skicka in din ansökan snarast genom att ansöka nedan. Urvalet görs löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mail utan endast via hemsidan. Frågor kring tjänsten besvaras av rekryteringskonsult Cissi Silvstam på 070-564 13 70 eller cissi.silvstam@serveoffice.se.

Om Serveoffice
Serveoffice är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som med passion och expertis levererat kvalitet i över 30 år. Vi rekryterar och tillsätter konsulter på tjänstemannasidan inom kompetensområdena ekonomi & finans, HR & lön samt bank & försäkring. Serveoffice har de senaste fyra åren certifierats som en av Sveriges allra bästa arbetsplatser enligt undersöknings- och konsultföretag Great Place to Work.

Varaktighet, arbetstid
Deltid 3 - 6 månader

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-09-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Serveoffice AB

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Serveoffice AB (org.nr 556418-1492), http://www.serveoffice.se

Jobbnummer
6874941

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från serveOffice ab

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos serveOffice ab: