Kontorsassistent 50% till kund i Nacka.
Arena Personal Sverige AB / Administratörsjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Nacka,
Kristinehamn,
Karlskoga,
Storfors,
Lekeberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Nacka,
Kristinehamn,
Karlskoga,
Filipstad,
Degerfors eller i
hela Sverige Om tjänsten
Arena Personal söker just nu kursadmin/värdinna/kontorsassistent omgående. Tjänsten är på 50% och beräknas pågå tom 31/10 med möjlighet till förlängning.
Arbetsuppgifterna kommer dels att bestå av allmänna kontorsuppgifter som sortera post, koka kaffe, ställa iordning konferensrum inför kurser m.m. men även viss kursadministration förekommer. Det kan till exempel handla om att skriva ut broschyrer och kursmaterial, sammanställa deltaglistor och anmälningar.
Tjänsten är placerad i Nacka.
Din profil
Arbetsuppgifterna kommer dels att bestå av allmänna kontorsuppgifter som sortera post, koka kaffe, ställa iordning konferensrum inför kurser m.m. men även viss kursadministration förekommer. Det kan till exempel handla om att skriva ut broschyrer och kursmaterial, sammanställa deltaglistor och anmälningar.
Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.
Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.
Varaktighet, arbetstid
Deltid 50% Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader
Publiceringsdatum2017-08-22ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-08-27
Ange följande referens när du ansöker: 4960
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMadeleine Leo
madeleine.leo@arenapersonal.comFöretagArena Personal Sverige AB
AdressArena Personal Sverige AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm
KontorsadressFleminggatan 7
Jobbnummer 3655753
Observera att sista ansökningsdag har passerat.