Kontorsansvarig till uppdrag i Stockholm

KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-12-18

Om tjänsten
Vi söker en engagerad och ansvarsfull kontorsansvarig för ett spännande uppdrag i Stockholm. Som kontorsansvarig kommer du att spela en nyckelroll i att säkerställa effektiv drift och smidig administration för vår verksamhet. Om du har en passion för att skapa en positiv arbetsmiljö, är organiserad och har en proaktiv inställning, kan detta vara din nästa utmaning!

Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Dina arbetsuppgifter
Som kontorsansvarig hos vår kund i Stockholm spelar du en nyckelroll för företagets verksamhet. Du arbetar brett med administration, koordinering och kontorsservice. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat:

• Övervaka kontorsutrymmet och se till att det är organiserat och väl underhållet
• Hantera inköp av kontorsmaterial och förbrukningsvaror
• Koordinera möten och evenemang
• Hantera administration kopplat till möten och resor
• Hantera kontakt med städfirma, fastighetsskötare och leverantörer för övriga tjänster

Kvalifikationer
• Tidigare erfarenhet av en liknande roll
• Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
• Kunskap om Microsoft Office-program och andra relevanta verktyg

Vi letar framför allt efter dig som brinner för att överträffa förväntningarna för både medarbetare och kunder, och som ser till att ditt bidrag blir oumbärligt! Som kontorsansvarig trivs du i rollen som serviceinriktad, är ödmjuk och har en självgående inställning. Din personlighet präglas av social kompetens, en positiv attityd gentemot förändringar, samt en förmåga att ta egna initiativ och presentera kreativa idéer.

Övrig information
Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Sofia Karlberg på sofia.karlberg@kfx.se. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!

Vi ser fram emot att välkomna en engagerad och dedikerad kontorsansvarig till vårt team i Stockholm!

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-01-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)

Arbetsplats
KFX HR-partner Stockholm

Jobbnummer
8334682

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: