Kontorsansvarig till kund i Solna
Adecco Sweden AB / Ekonomichefsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomichefsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Är du en serviceinriktad person med administrativ erfarenhet och en förmåga att hålla ordning och reda? Trivs du bäst med mycket eget ansvar och i en varierande roll där ingen dag är den andra lik? Då har vi på Adecco uppdraget för dig!
Publiceringsdatum2019-02-28Om tjänstenI rollen som Kontorsansvarig ansvarar du för att allt flyter på som det ska på kontoret i Solna. Du kommer att vara ansiktet utåt och säkerställer att gäster och anställda bemöts med mycket god service. Du kommer även ansvara för att mötesrum ser bra ut och att all utrustning är på plats samt vara behjälplig med mötesbokningar. Arbetstiden är förlagd måndag till fredag mellan kl.07.30 till 16.30.
I din roll som Kontorsansvarig kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Ansvara för att kontoret och gemensamma kontorsytor ser bra ut
• Beställa kontorsmaterial och ansvara för felanmälningar
• Stå i receptionen, ta emot gäster samt inkommande samtal/växeln
• Ansvarig för posthantering och andra leveranser till kontoret genom ett bra samarbete med leverantörer
• Behjälplig vid interna events
• Fakturering
• Se över avtal
• Ansvara för att mötesrum ser bra ut och all utrustning är på plats samt behjälplig med mötesbokningar och beställning av lunch/mat
• Internservice.
Om dig
Vi söker dig som har minst gymnasieexamen och har erfarenhet av att arbetat i liknande roll. Du tar ansvar och egna initiativ samt är duktig på att bemöta och samarbeta med andra, oavsett profession och bakgrund. Vidare är du en social person som brinner för service och är noggrann i det du tar dig an. Det är viktigt att du är en proaktiv person som förstår vikten av leverans och tycker om att ha många bollar i luften och gillar att vara spindeln i nätet. Du har goda kunskaper i Officepaketet samt kommunicerar flytande på både svenska och engelska då företaget är internationellt.
Vi kommer lägga stor vikt på rätt personlighet.
Viktigt för tjänsten är:
• Serviceminded
• Hugger i där det behövs
• Flytande i svenska och engelska.
Att arbeta som konsult på Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.
Om anställningen
Tjänsten som Kontorsansvarig är ett konsultuppdrag med start 1:a April. Till att börja med är uppdraget på 12 månader med möjlighet till förläggning för rätt person. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
1. Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Jelena Dogas via 073 - 684 72 92.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-03-27
Ange följande referens när du ansöker: ref-29102
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJelena Dogas
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Svetsarvägen 8
17141 SOLNA
KontorsadressSvetsarvägen 8
Jobbnummer 4640476
Observera att sista ansökningsdag har passerat.