Kontorsansvarig sökes till Adeccos kund i Västerås!
Adecco Sweden AB / Ekonomichefsjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomichefsjobb i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Adeccos kund i Västerås har ett spännande uppdrag som kontorsansvarig för dig som är driven och tycker om att ha många bollar i luften, du gillar att utmana dig själv. Vi ser helst att du har en bred erfarenhet av administrativa uppgifter med olika ansvarsområden, då rollen är väldigt bred. Du kommer spela en viktig roll i uppdraget, där du kommer vara ett stöd för teamet på ca 40 anställda, här får du chansen att bidra med din energi!
Publiceringsdatum2019-01-25Om tjänstenI rollen som kontorsansvarig är du den som stöder och hjälper till när det behövs. Du kommer att arbeta nära ett djärvt team bestående av entreprenörer, här får du också chansen att vara med och starta upp en ny verksamhet och du ska vara beredd på att ingen dag är den andra lik!
I din roll som kontorsansvarig kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Hantering av interna affärskontakter.
• Hantering av inköp och upphandling av kontorsservice, inklusive förhandla med leverantörer
• Planering av kontorets användning och utrymmen
• Bokning av konferenser och ansvar för konferensytan
Om dig
Vi söker dig som har en gymnasieutbildning och några års erfarenhet av liknande administrativa arbeten där du arbetat mycket i Microsoft Office-paketet. Du ska kunna uttrycka dig flytande på svenska och engelska i både tal och skrift.
Vidare ser vi att du som person ska tycka om att arbetsdagen innehåller en mängd av skiftande uppgifter och för att trivas måste du kunna hantera stressiga situationener, du ska vara öppen och flexibel då uppdraget innefattar olika ansvarsområden. För att passa i rollen krävs att du är noggrann, serviceinriktad, kommunikativ och ha ett öga för detaljer. Du ska vara en lagspelare som tycker om att driva teamet framåt samtidigt som du ska kunna arbeta självständigt. Vi ser helst att du är en person som trivs i internationell miljö.
Viktigt för tjänsten är:
• Kommunikativ
• Serviceintriktad
• Noggrann
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet
Om att arbeta som konsult på Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.
Om anställningen
Tjänsten som kontorsansvarig är ett konsultuppdrag med start omgående. Till att börja med är uppdraget på 6 månader. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
* Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
* Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
* Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Amila Dresevic via 021- 470 29 20
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Kontorsansvarig, kontor, administration, HR, planering, Adecco, Västerås
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-02-24
Ange följande referens när du ansöker: ref-28744
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAmila Dresevic 021 470 29 20
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Västgötegatan 4A
72211 VÄSTERÅS
KontorsadressVästgötegatan 4A
Jobbnummer 4576596
Observera att sista ansökningsdag har passerat.