Kontorsadministratör till Pineberry

Rp Rekrytering Bemanning AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för Pineberrys räkning en kontorsadministratör till deras kontor i centrala Stockholm. Tjänsten är på 80% med start omgående.

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med bemanning och rekrytering främst inom kontorsservice och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Pineberry är ett av Sveriges ledande företag med inriktning på sökmotoroptimering och sökordsannonsering på Google samt Facebook-annonsering. De grundades 2007 och är sedan 2021 en del av Nova Consulting Group. Bolaget är ca 63 anställda och har sitt kontor mitt i centrala Stockholm.

I rollen som kontorsadministratör kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter såsom att välkomna besökare, ansvara över löpande administration, se till att kontorets lokaler är snygga och prydliga, beställa kontorsmaterial etc. Det är viktigt att du kan arbeta både självständigt och i team, samt att du kan ställa om snabbt vid förändringar eller nya arbetsuppgifter. Arbetstiderna kommer vara 6h/dag, kl.09:00-16:00.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund.

Publiceringsdatum
2021-08-31

Arbetsuppgifter
Som kontorsadministratör kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:

Ansvara för trivseln och ordningen på kontoret

Välkomna besökare och kollegor

Sköta posthanteringen, leveranser och boka bud

Inköp av kontorsmaterial

Förberedelser inför möten, luncher och konferenser

Ansvar över kontorsutrustning

Enklare ekonomiadministration

VI SÖKER DIG SOM

Har 1-2 års erfarenhet av liknande roller

Har goda kunskaper i Office-paketet och Outlook

Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat

Som person är du serviceinriktad, positiv och proaktiv. Vidare är du en person som tar för sig socialt och har ett öga för detaljer.

ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande. Annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se.

Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-02-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Rp Rekrytering Bemanning AB

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Rp Rekrytering Bemanning AB (org.nr 556928-6429), http://www.ryskapostenbemanning.se

Arbetsplats
Ryska Posten Bemanning

Jobbnummer
5932194

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Rp Rekrytering Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB: