Kontorsadministratör sökes till PwC i Lund omgående

Adecco Sweden AB / Kontorsjobb / Lund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Lund, Lomma, Staffanstorp, Burlöv, Kävlinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Lund, Lomma, Staffanstorp, Burlöv, Kävlinge eller i hela Sverige

Har du erfarenhet ifrån administration eller serviceyrken? Är du en praktiker som gillar struktur och tycker om att ta egna initiativ? Då kan detta vara något för dig och jag tycker att du ska söka tjänsten som kontorsadministratör till PwC i Lund nu!

PwC Sverige ingår i det globala PwC-nätverket som finns i 157 länder och har cirka 223 500 medarbetare. I Sverige är PwC marknadsledande inom revision, redovisning, skatte- och affärsrådgivning. Vi har cirka 50 000 kunder som består av globala företag, stora företag och organisationer, små och medelstora företag och offentlig sektor. Vi finns på 100 orter och har 3 700 medarbetare.

Publiceringsdatum
2018-05-21

Om tjänsten
Tjänsten är på heltid och innebär att du kommer att arbeta i den dagliga verksamheten med att säkerhetsställa att mycket av det praktiska fungerar som det ska. Du kommer att utgå ifrån den delen inom PwC som kallas för Delivery Center. Här utgår man ifrån två närliggande lokaler i Lund som båda två kommer att vara din arbetsplats. Dina arbetstider är 08-17 och du delar kontor med övriga på arbetsplatsen.

Ansvarsområden:
• Anordna frukosten varje morgon för den interna personalen
• Ha en nära dialog med ansvariga inom PwC, exempelvis inköpsansvarig
• Löpande kontakt med leverantörer
• Vara insatt i optimeringen vad gäller lokaler för DC i Lund
• Säkerhetsställa att arbetsmaterial finns tillgängligt
• Boka rum/förbereda material inför diverse möten

Om dig
Vi söker dig som har avklarad gymnasieutbildning, gärna inom ekonomi, alternativt arbetslivserfarenhet inom arbete med administration. Arbetslivserfarenhet från serviceyrken eller administration är meriterande, gärna inom restaurang, hotell, vård och omsorg eller kundtjänst/helpdesk. Här krävs det att du som person är stresstålig och har en förmåga att kunna prioritera och hantera olika arbetsmoment utan att tumma på noggrannhet och kvalitet. Som person ska du arbeta lösningsfokuserat och inte låta ett hinder på vägen stå i vägen. I tjänsten krävs det att du inte är rädd för att kavla upp ärmarna och hugger i lite var det behövs där och då. Det är ett plus om du har ett intresse eller fallenhet för det tekniska då du i din roll kommer att säkerhetsställa att dessa saker fungerar som de ska.

Viktigt för tjänsten är:
• van PC användare och behärskar Officepaketet främst Excel
• arbetar självständigt, serviceinriktat och ansvarsfullt
• flytande engelska och svenska i både tal och skrift

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Tjänsten som Kontorsadministratör är ett konsultuppdrag med start omgående. Uppdraget är till en början på 6 månader och för rätt person finns det möjlighet till anställning när uppdraget löper ut. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan.
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare: Annika Lantz via 08 - 100 500 eller på mail annika.lantz@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Annika Lantz 0736-847372

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Södra Tullgatan 3
21140 MALMÖ

Kontorsadress
Södra Tullgatan 3

Jobbnummer
4155826

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: