Kontorsadministratör med inköpsvana

Randstad AB Stockholm / Kontorsjobb / Huddinge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Huddinge, Botkyrka, Stockholm, Salem, Ekerö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB Stockholm i Huddinge, Botkyrka, Stockholm, Salem, Ekerö eller i hela Sverige

Randstad söker för ett uppdrag hos vår kund i Huddinge en kontorsadministratör med erfarenhet av ordermottagning och inköp. Uppdraget är på heltid med start omgående. För rätt person finns goda möjligheter till anställning hos kundföretaget.
Dina arbetsuppgifter 
Du kommer att ta hand om merparten av de inkommande samtalen till företaget. Tjänsten innefattar ordermottagning, orderregistrering av nya artiklar och att ta hand om inkommande returer och internsupport. Du kommer även att ha ett visst inköpsansvar som innefattar att kontrollera och förhandla om priser samt attestering av fakturor.
Din Erfarenhet
Du har mycket god telefonvana och erfarenhet av ordermottagning, kontorsadministration och enklare inköp. God kunskap och vana att arbeta i Microsoft Office är ett krav. Har du kunskaper inom affärssystemet Mamut är det meriterande. 
Dina personliga egenskaper
Vi söker en person som tycker att det är roligt att arbeta med telefonen som arbetsredskap och arbeta serviceinriktat gentemot kunder. Du tycker om och är bra på att ha en helhetsöversyn över vad som händer på kontoret och vill vara lite av spindeln i nätet. Att samarbeta och hjälpa till med olika arbetsuppgifter på administrationen vid behov ser du som en självklarhet och det är en förutsättning då företaget är litet och alla måste hjälpas åt. Då du kommer arbeta med många olika produkter är det bra om du har lätt för att lära och memorera.
Vi erbjuder ett varierande arbete och du blir anställd på ett av världens största bemanningsföretag där vi värderar den nära personliga kontakten med all vår personal. Randstad är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag vilket innebär att vi uppfyller högt ställda krav som bl a omfattar kollektivavtal, jämställdhetsplan och försäkringar.
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Anna Bergstrand på tel 08-693 94 32 eller Thomas Jarl på 08-693 94 31.
Vi ser fram emot din ansökan!

Publiceringsdatum
2010-09-15

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enl överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-09-28
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Anna Bergstrand, 08-693 94 00
Thomas Jarl, +46 08-693 94 31

Företag
Randstad AB Stockholm

Adress
Randstad AB Stockholm
Box 17193
10462 Stockholm

Jobbnummer
732806

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB Stockholm: