Kontorsadministratör för dynamiskt globalt team

Joyweek AB / Receptionistjobb / Stockholm
2024-08-21


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Joyweek AB i Stockholm, Solna, Linköping, Göteborg, Malmö eller i hela Sverige

Vill du vara med och omdefiniera framtidens resande? På Amadeus samarbetar över 18.000 yrkesverksamma från 149 olika nationaliteter för att skapa innovativa lösningar som gör resandet enklare, mer uppkopplat och tillgängligt för alla.
Om Amadeus
Amadeus är en ledande aktör inom den globala rese- och turistindustrin. Vi arbetar med banbrytande teknik för att driva branschen framåt och gör det möjligt för miljontals människor att resa smidigare. Vi är stolta över att vara ledande inom mångfald, jämlikhet och inkludering i teknikbranschen. Hos oss får varje medarbetare möjlighet att nå sin fulla potential i en kultur som främjar tillhörighet och rättvis behandling.
Vi söker dig som är:
Kundfokuserad och serviceinriktad - Du brinner för att ge bästa möjliga service
Noggrann och detaljinriktad - Du har ett skarpt öga för detaljer
Nätverksorienterad - Du är skicklig på att bygga och underhålla relationer
Kreativ och lösningsorienterad - Du hittar innovativa lösningar på problem


Publiceringsdatum
2024-08-21

Kvalifikationer
Stark kommunikationsförmåga på engelska - Både skriftligt och muntligt.
Erfarenhet av MS Office - Med fokus på Outlook, Teams, SharePoint, Planner och OneNote.
Tidigare erfarenhet i en liknande roll - Du har relevant erfarenhet och kunskap.


Arbetsuppgifter
Hantering av post, bud och leveranser.
Inköp av kontorsmaterial och kontakt med leverantörer.
Organisering av frukost, fika och luncher.
Planering och genomförande av konferenser och event.
Mötesbokningar och fakturahantering.
Intern kommunikation via intranät, e-post och informationsskärmar.
Hantering av felanmälningar, parkeringstillstånd och kontorssäkerhet.

Ansvar i rollen:
Skapa en säker och trivsam arbetsmiljö på kontoret.
Säkerställa att den dagliga driften av kontoret fungerar smidigt.

Praktisk information:
Anställningsgrad: Heltid
Arbetstider: 8-17
Anställningsform: Vikariat på 1år, med möjlighet till förlängning
Startdatum: Oktober 2024
Ansökan: Skicka in din ansökan så snart som möjligt, vi genomför löpande intervjuer
Arbetsplats: Hälsingegatan 49, 113 84 Stockholm. Denna roll kräver närvaro på kontoret samtliga arbetsdagar


Information om tjänsten:
Joyweek hanterar rekryteringen och anställningen, men du kommer att agera som konsult ute på kundföretaget, som beskrivs ovan. Som konsult på Joyweek erbjuds du bland annat pensionssparande, friskvårdsförmåner, försäkringar, samt regelbunden och stödjande kontakt med din konsultchef.
Om Joyweek:
På Joyweek strävar vi efter att glädja våra kunder vid varje tillfälle samtidigt som vi bidrar till att skapa arbetsmiljöer som fungerar effektivt och sprider glädje. Vår vision är hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetare trivs, presterar och väljer att vara. Vi är stolta över att vara Great Place To Work-certifierade och vi fokuserar alltid på långsiktiga uppdrag och relationer.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-02-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Joyweek AB (org.nr 559058-8207), http://www.Joyweek.com

Arbetsplats
Joyweek

Jobbnummer
8853777


Prenumerera på jobb från Joyweek AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Joyweek AB: