Kontorist

Hjälp Hemma i Sverige / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hjälp Hemma i Sverige i Stockholm

Hjälp Hemma är ett nystartat företag som växer mycket fort. Företagets fokus har alltid varit att skapa bättre förutsättningar för människor både inom deras yrkesliv och privat. I Stockholm har vi drygt 20 medarbetare som dagligen hjälper familjer med deras hushållsarbeten.
Hjälp Hemma söker nu en administrativ medarbetare med plats på vårt kontor i Stockholm.
Arbetsuppgifterna består bl.a. av:
• inkommande telefonsamtal
• vara en länk mellan kunderna och våra medarbetare
• Arbeta med schemaläggning och registering av kunduppgifter
Vi tror du har
• gymnasieutbildning
• tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• goda kunskaper i Svenska
• datorvana
Vi ger dig:
• En möjlighet till utveckling
• Ett spännande arbete i en växande bransch
Som person har du hög ambitionsnivå och vill utvecklas mot att ta större ansvar. Du är självgående, servicemedveten och kan ha många bollar i luften samtidigt.

Publiceringsdatum
2008-09-04

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Deltid
Halvtid

Ersättning
Fast lön
Kollektivavtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-09-30
Ansökan kan skickas till e-postadress: info@hjalphemma.se

Företag
Hjälp Hemma i Sverige

Adress
Hjälp Hemma i Sverige
Tjärhovsgatan 56
11628 STOCKHOLM

Kontorsadress
Tjärhovsgatan 56
STOCKHOLM

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-508 660 80
E-postadress: info@hjalphemma.se

Jobbnummer
303872

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hjälp Hemma i Sverige

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hjälp Hemma i Sverige: