Kontor- och kundadministratör sökes
Office Management Sharp Center AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Office Management Sharp Center AB i Göteborg,
Trollhättan,
Uddevalla,
Vänersborg,
Tanum eller i
hela Sverige Vi ger våra kunder tid över till annat
Office Managements hemlighet är kombinationen av drivna människor och en total kundfokus. Tanken är enkel, vi vill få våra kunders organisationer att fungera på sin mest optimala nivå. Vi lever efter "We make your business work everyday" och vill att våra kunder ska kunna fokusera på det de gör bäst.
Därför har vi under åren expanderat till den grad att vi kan erbjuda våra kunder allt, oavsett vilken del och funktion av kontoret det gäller. Genom att erbjuda bättre integrerade lösningar så ger vi kunden tid och resurser som kan läggas på kärnverksamheten.
Den största framgångsfaktorn för oss är våra anställda, som alla fokuserar på att leverera den bästa lösningen för våra kunder. Från att ha varit ett litet dedikerat team är vi idag över 300 anställda med säljare, administration, support-personal och allt mitt i mellan. Vi har alltid värdesatt kompetensen som våra medarbetare innehar och har därför en hög lägsta-nivå, vare sig det är vår produktsupport eller rådgivning inför ett nytt köp.
Med kontor i Stockholm, Göteborg, Uppsala, Helsingborg och Malmö kan vi täcka hela Sverige men vi har även tagit oss in i Norden med vår organisation i Oslo.
Detta är en utvecklande och omväxlande tjänst i en mycket solid och växande koncern. Denna tjänst är en delad tjänst mellan stabsfunktionen och vårt affärsområde Facility Services.
Publiceringsdatum2014-12-10Dina arbetsuppgifterI din roll som administratör så kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara:
• Daglig kontakt med våra kunder; lösa lättare kundärenden över telefon och mail
• Löpande registrering av ärenden i systemet
• Ca 2 dagar i veckan vara ute hos våra kunder och hantera deras skåpservice - inventera befintligt lager ute hos kund och beställa mer om det behövs.
• Ansvara för kontorets posthantering
• Inköp enligt uppsatt struktur och regelverk inom koncernen rörande frukost, porto och kontorsmaterial
• Inköp i samband med personalevent enligt uppsatt budget från HR
• Fungera som kontaktperson mellan kontoret i Göteborg och huvudkontoret i Stockholm
• Att kravställa att rådande processer och regelverk rörande
infrastrukturen för kontoret fungerar gentemot ansvariga funktioner på huvudkontoret
Då detta är en ny funktion hos oss så finns det stora möjligheter för dig att själv påverka och utveckla rollen. Du kommer att rapportera till ansvarig kontorschef på plats i Göteborg.
KvalifikationerVi tror att du som söker denna tjänst är en flexibel, positiv, drivande och prestigelös person som har erfarenhet av serviceyrket sedan tidigare. Du ska ha lätt för att ta kontakt med människor och ha en god förmåga att snabbt skapa en god relation med andra. Du har körkort och god datorvana.
För att trivas i rollen så bör du tycka om att arbeta på en arbetsplats som präglas av affärsmässighet, högt tempo, högt i tak och en stark positiv anda. För dig är det viktigt att göra ett bra jobb och att alltid leverera förstklassig service till kunder och kollegor.
Vi erbjuder
Vi erbjuder en fantastisk arbetsplats där vi ser det som en självklarhet att stötta och hjälpa varandra för att tillsammans nå framgång. Det ska vara roligt att gå till jobbet och vi känner att vi har ett innehållsrikt och intressant arbete. Du har glada, engagerade och drivna kollegor och en erfaren och en stödjande chef. På Office Management ser vi tillsammans med våra medarbetare till att du får en god utveckling och vi vågar lova att du aldrig kommer att ha lämnat arbetet utan att ha skrattat och utvecklats som affärsman/kvinna.
OFFICE Management kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär och för att trivas bör du tycka om att arbeta i en säljdriven, dynamisk kultur med höga ambitioner och rak kommunikation. Beslut fattas snabbt och flexibilitet råder.
Då vi aktivt arbetar för en rökfri arbetsplats söker vi dig som är icke-rökare.
Körkort är ett krav för tjänsten.
Tillträde: så snart som möjligt.
Ersättning: Fast lön (enligt överenskommelse) samt förmåner enligt policy
Placering: Göteborg
Vi tar gärna emot din ansökan redan idag, urval sker löpande. Vid frågor vänligen kontakta Andrea Brönnegård, HR Business Partner, telefon 08-734 30 00 eller mail
andrea.bronnegard@officemanagement.se .
Arbetstider och omfattningHeltid -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-02-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagOFFICE Management Sharp Center AB
AdressOFFICE Management Sharp Center AB
Skalholtsgatan 6-8
16422 Kista
KontorsadressSkalholtsgatan 6-8
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2097743
Observera att sista ansökningsdag har passerat.