Konsumentkontakt till Risenta i Mölndal
KFX HR-partner Skandinavien AB / Kundservicejobb / Göteborg
2022-01-31
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Konsumentkontakt till Risenta i Mölndal" (publicerad 2022-02-14) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Kungsbacka,
Stenungsund eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-01-31Om tjänstenÄr du en person som motiveras av nöjda kunder? Gillar du att arbeta med administration, kundservice och problemlösning? Trivs du dessutom med att arbeta självständigt och driva dina egna processer? Då kan du passa i rollen som konsumentkontakt hos vår kund Risenta där du dagligen får bemöta kunder via telefon och mail. Varmt välkommen med din ansökan så berättar vi mer!
Du kommer bli anställd hos oss på KFX HR-partner och arbeta hos vår kund i Mölndal. Tjänsten är på heltid, arbetstiderna är måndag-fredag kl. 8.00-16.15. Tjänsten pågår tom sista december 2022 med goda chanser till förlängning.
Om företagetKFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare och kunder. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vi har en gedigen kompetens inom vårt område och många nöjda kunder som varit med oss från start 1986.
KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och vår personal. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är idag drygt 500 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.
Dina arbetsuppgifterI rollen som konsumentkontakt arbetar du självständigt med ansvar för all kontakt med företagets privatkunder. Du tar emot ärenden och frågor om produkter via telefon, mail samt via intranät. Flera ärenden kan vara reklamationer, det är därför viktigt att du bemöter kunden på ett professionellt och trevligt sätt. Du registrerar reklamationer och kommer tillsammans med kvalitetsavdelning fram till hur ärenden ska bedömas. Du är ytterst ansvarig för att alla ärenden hanteras och arbetar löpande för att se till att alla ärenden avslutas med en nöjd kund.
KvalifikationerI den här tjänsten söker vi dig som tidigare arbetat med service och som vill fortsätta leverera riktigt bra service såväl i telefon som i skrift. För att passa i den här tjänsten är du kommunikativ och är duktig på att formulera dig på så väl svenska som engelska. Du har förmåga att lyssna in kundernas behov och gör allt för att göra de nöjda. Vi söker dig som gillar att arbeta med problemlösning, är lyhörd samt prestigelös. God datorvana är ett krav.
Övrig informationTjänsten är visstid, med start enligt överenskommelse. Gärna så snart som möjligt.
Vi arbetar med löpande urval, vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag!
Kunskap- och personlighetstester samt bakgrundskontroll kan komma att göras på slutkandidater.
Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Paula Jansson på 031-711 98 00.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-02-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKFX HR-partner Skandinavien AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4650".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143),
http://www.kfx.se Arbetsplats KFX HR-partner Göteborg AB
Kontakt Paula Jansson
031-711 98 00 Jobbnummer 6297325
Observera att sista ansökningsdag har passerat.