Konsumentkontakt med förståelse för danska och norska!
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2020-02-14FöretagetMidsona är en av de ledande aktörerna i Norden inom en växande marknad för hälsa och välbefinnande. En allt större andel av deras produktportfölj har en ekologisk profil. Midsona marknadsför välkända varumärken som Friggs, Kung Markatta, Urtekram, Naturdiet, Swebar, Renässans och MyggA. De säljer även ett antal varumärken från uppdragsgivare, såsom Compeed och Blutsaft. Deras kunder finns inom dagligvaruhandel, apotek och hälsofackhandeln. Midsona, som är noterat på Stockholmsbörsen, omsatte 2019 ca 3 miljarder SEK. Läs gärna mer på
www.midsona.se. Dina arbetsuppgifterMed ditt stora konsumentfokus och engagerade arbetssätt har du i rollen som Konsumentkontakt en varierad vardag med många kontaktytor. Din roll innebär konsumentkontakt för de danska och norska konsumenterna och rör allt från produktfrågor till reklamationer. Du tar emot och hanterar såväl mail som inkommande samtal och har ett nära samarbete med interna avdelningar där kvalitetsavdelningen står för den största delen. Du äger hela ansvaret för de inkommande konsumentkontakterna och oavsett om du sköter ärendet själv eller bedömer att frågan ska hanteras vidare är det du som agerar ansiktet utåt och är den som återkopplar till konsumenten. Vidare ingår det i din roll att bevaka forum och sociala medier rörande hela Midsonas sortiment för de danska och norska marknaderna.
Kvalifikationer• Arbetslivserfarenhet inom serviceyrken. Företrädesvis inom konsumentkontakt.
• Minst avslutad gymnasial utbildning
• God datorvana och kunskap i affärssystem
• Goda kunskaper i danska och norska, i både tal och skrift
Vi tror att du som söker är en person med intresse för hälsa och välbefinnande samt med sinne för struktur och detaljer. Du trivs i en roll där du får ge god service till andra såväl internt som externt. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera ditt arbete utefter de ärenden som uppkommer. Att leverera lösningar till andra ser du som motiverande och räds inte för att arbetet ibland innebär högt tempo. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper och intresse för tjänsten.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Malmö, Dockan
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här:
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 5098415
Observera att sista ansökningsdag har passerat.