Konsultuppdrag - HR-administratörer
Wise Professionals AB / Administratörsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Wise Professionals AB i Malmö,
Staffanstorp,
Vellinge,
Lund,
Svedala eller i
hela Sverige Wise Professionals bemanningsverksamhet fortsätter att växa och för våra kunders räkning söker vi dig med ett par års erfarenhet som HR-administratör/assistent till kommande uppdrag.
Ditt ansvarsområde
I rollen som uthyrd konsult ställs det stora krav på hög flexibilitet och initiativförmåga. Du förväntas snabbt komma in i nya organisationer och sätta dig in i olika kulturer och system på kort tid. Därtill förväntas att du levererar och bidrar med kompetens, effektivitet och erfarenhet.
Publiceringsdatum2012-03-29BakgrundDu har en avslutad examen från PA-programmet eller liknande och minst ett till tre års erfarenhet från operativt HR-arbete.
Du har goda datorkunskaper, gärna erfarenhet från ett eller flera personal- och lönesystem. Vidare har du mycket goda kunskaper i svenska och engelska, tal såväl som i skrift.
Denna annons är generell och gäller inget specifikt uppdrag med ett sista ansökningsdatum. När du registrerat din ansökan finns du i vår kandidatbas för framtida uppdrag som matchar din profil.
Du erbjuds
Bra villkor och möjlighet att påverka din egen utveckling hos Wise Professionals spännande kundföretag. Wise Professionals är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Så ansöker duHar du frågor är du välkommen att ringa konsultchef Sofia Boström, 076-545 40 22 eller kandidatansvarig Therese Persson, 040-617 14 25. Urval kommer att ske löpande. Varmt välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningDag , Heltid , Tidsbegränsad anställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagWise Professionals AB
AdressWise Professionals AB
Box 22109
10422 Stockholm
Jobbnummer 1200710
Observera att sista ansökningsdag har passerat.