Konsultchefsassistent till Bemannica på heltid

Bemannica AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannica AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

I rollen som konsultchefsassistent på Bemannica arbetar du med att hjälpa våra kunder med deras personalbehov. Till din hjälp har du en rad verktyg inom bemanning och rekrytering. Du ansvarar för hela processen oavsett om det gäller ett längre bemanningsuppdrag eller jouruppdrag. Vidare har du även löpande kontakt med kunder, kandidater och konsulter.

Som konsultchefsassistent arbetar du med att söka upp, attrahera samt knyta till oss dig mest framgångsrika kandidaterna inom vårt område. Utöver detta har du även löpande personalansvar för konsulter. Du ansvarar för hela rekryterings- och anställningsprocessen till vår bemanningspool.

Du kommer att arbeta i nära kontakt med vårt marknadsteam för att hitta smidiga lösningar för kundernas olika behov. Detta kräver att du arbetar smart och strukturerat samt att du har en god förmåga att prioritera. Kontoret servar ICA-butiker i Stockholmsområdet som är den största marknaden. Som tjänsteman på Bemannica får du ett stimulerande och varierat arbete. Du får ta mycket eget ansvar och du får direkt feedback på ditt arbete från kunder, kandidater och från ledning.

Vem är du?

Du skall ha relevant utbildning inom personalvetenskap eller beteendevetenskap från universitet. Vi är digitala med en mängd olika affärssystem såsom Teamtailor, Timezynk, Slack och G suite, du har ett digitalt driv! Du är en person som trivs med att arbeta i högt tempo och att ha många olika uppgifter samtidigt. Arbetet stället krav på att du är stresstålig och att du kan prioritera i arbetet. Utöver det bör du tycka att bemannings- och rekryteringsbranschen låter som något spännande och som ett område som du vill utvecklas inom!

Du har varit anställd på ICA-butik tidigare och har förståelse för arbetet i butik, på samma sätt som alla våra anställda medarbetare som har en liknande bakgrund.

Din uppgift är att göra ICA-butikers vardag enklare och ditt verktyg är rekrytering. För att åstadkomma detta tror vi att som person det hjälper om du är serviceinriktad, företagsam och ansvarstagande.

Arbetsplatsen ligger i helt nybyggda lokaler på Nina Einhorns Gata i den nya stadsdelen Hagastaden, nära till Odenplans pendeltågsstation och Sankt Eriksplans tunnelbanestation. Teamet är virtuellt där de flesta tjänstemän jobbar i Malmö och Stockholm är ett kontor under uppbyggnad.

Publiceringsdatum
2019-12-03

Om företaget
Bemannica är ett bemannings- och rekryteringsföretag som exklusivt arbetar med ICA-butiker runt om i Sverige. I dagsläget har vi ca 300 konsulter som bemannar över 300 ICA-butiker. Vår vision är att bli den största leverantören av butiksnära tjänster till ICA och ledstjärnan för oss är att tillsammans hjälpa ICA-butiker med små och stora problem. Vi är ett bolag med stora ambitioner att vidareutvecklas och växa. Bemannica blev 2013 Årets Nyföretagare i Lund och 2016 blev vi DI-gaseller. Vi är även ISO-certifierade inom kvalitet och miljö.

Tjänsten är på heltid. Start omgående, intervjuer sker löpandes. Sista ansökningsdag är 20 december 2019.

Lön enligt överenskommelse. Lönesättnings utgår från erfarenhet av bemanningsbranschen och efter utbildningsnivå.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-12-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bemannica AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannica AB (org.nr 556861-7616), http://www.bemannica.se

Arbetsplats
Bemannica

Jobbnummer
4984060

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannica AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannica AB: