Konsultchefsassistent

Arena Personal Sverige AB / Administratörsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Landskrona, Ängelholm eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-01-18

Om tjänsten
Arena Personal fortsätter att expandera och vi söker nu förstärkning av en Konsultchefsassistent till vårt Helsingborgskontor.

Studerar du personalvetenskap, ekonomi, beteendevetenskap eller motsvarande och har ett par år kvar av dina studier? Söker du ett meriterande extrajobb där du kan skapa en bra grund inför arbetslivet efter din examen? Vill du arbeta och skaffa dig erfarenhet inom bemanningsbranschen? Då har vi extrajobbet för dig!

Profil
Som Konsultchefsassistent kommer du att bli en viktig del av Arena Personals kontor, vilket innebär att du stöttar konsultcheferna i det dagliga arbetet. Dina arbetsuppgifter kommer främst att vara att arbeta med uppföljningar, tidsrapportering, bokningar, bemanningsarbete, stöd vid rekryteringar, referenstagningar samt annat vanligt förekommande administrativt arbete.

Du kommer att bli studentanställd och arbeta extra vid behov. Uppdraget är långsiktigt och för rätt person finns det mycket goda möjligheter för fortsatt utveckling inom Arena Personal. Vi ser gärna att du kan arbeta 10-20 timmar/vecka inledningsvis samt under sommaren.

Vi söker dig som har 1-2 år kvar av dina studier och som har arbetat i en serviceinriktad/administrativ roll tidigare och är lättlärd samt vill utvecklas och ta nya kliv.

Din goda administrativa sida och ditt strukturerade sinnelag kombinerat med din serviceinriktade och ansvarstagande personlighet kommer att göra att du trivs utmärkt i din nya roll hos oss. Är du dessutom prestigelös, flexibel och har god prioriteringsförmåga är detta din rätta arbetsplats!

Om verksamheten

Välkommen på Drop-in-intervju till Arena Personals Helsingborgkontor!
Första måndagen i månaden mellan 15:00-16:00 erbjuder vi Drop-In-Intervju för dig som söker nytt arbete. Då har du möjligheten att i ett kort möte presentera dig personligen för den rekryterare som är ansvarig för tjänsten. Ingen föranmälan krävs. Glöm inte ta med ditt CV. Adressen är La Cours gata 2 i Helsingborg.

Så ansöker du
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-01-31
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2897
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emelina Bengtsdotter

Företag
Arena Personal Sverige AB

Adress
Arena Personal Sverige AB
La Cours gata 4
25231 Helsingborg

Kontorsadress
La Cours gata 4 , Helsingborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2621778

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB: