Konsultchef till socionombemanning
Vårdlänken Bemanning & Rekrytering / Administratörsjobb / Stockholm
2015-11-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Konsultchef till socionombemanning" (publicerad 2016-11-24) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Vårdlänken Bemanning & Rekrytering i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vi söker
En driven och affärsinriktad konsultchef med fokus och inriktning på Socionomer i hela Sverige.
Kännetecknande för oss är ett kundorienterat synsätt där varje medarbetares engagemang, arbetsglädje och förmåga att finna lösningar är avgörande för vår gemensamma framgång.
Vi ser gärna att du tidigare arbetat som konsultchef med inriktning mot vård & bemanning. Har du erfarenhet av rekrytering eller liknande arbete är detta också meriterade. Du ska ha en vårdutbildning eller HR-utbildning på högskolenivå. Har du tidigare arbetat i Intelliplan är detta också meriterande.
Publiceringsdatum2015-11-10Dina arbetsuppgifterI ditt arbete ingår rekrytering, matchning och bemanning av uppdrag, personalansvar, kvalitets-uppföljningar, övriga administrativa uppgifter, besöka kunder samt ny kundförsäljning. Du ansvarar även för att skapa goda kontakter med våra kunder och medarbetare. Resor kommer att förekomma när du besöker kunder runt om i landet.
Du har en förmåga att se helheter och kan snabbt prioritera ditt arbete. Du har lätt för att lära dig nya saker och har god datavana. Du gillar att arbeta under högt tryck och kan hantera flera uppgifter samtidigt. Som person är du professionell, social och utåtriktad och har inga problem med att arbeta självständigt, lika så som i team. Du har ett kundorienterat förhållningsätt och gillar nya spännande utmaningar och ser dig själv som en problemlösare.
Anställning
Under ledning av kontorschefen/ VD kommer du att ansvara för uppbyggnad av uthyrnings-och bemanningsdelen för socionomerna i Sverige. Din roll är att vidareutveckla våra affärer genom att starta upp en ny bemanningspool för socionomer i hela Sverige samt och ansvara för bemanningen och rekrytering. Du kommer också att skapa nya affärsmöjligheter genom kundbesök och merförsäljning vilket innebära mycket kund-och medarbetarkontakter.
Du kommer att sitta på vårt kontor i Danderyd i Stockholm tillsammans med ett härligt gäng, trevliga och ambitiösa kollegor.
Tjänstegrad: 100 %. Arbetstid kontorstid. M-F 8-17
Så ansöker duDu är varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss. Ansök genom att klicka på knappen "Skicka ansökan". Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten var vänlig och kontakta kontaktpersonen för respektive annons. På vår hemsida
http://vardlanken.se/lediga-jobb/ presenterar vi alla våra lediga uppdrag. Urval och intervjuer sker löpande, vi tar tacksamt emot din ansökan snarast.
Om företagetVårdlänken Bemanning och Rekrytering hyr ut och rekryterar kompetent och kvalificerad personal så som läkare, sjuksköterskor, undersköterskor, sjukgymnaster, arbetsterapeuter, socionomer samt övrig vård- och omsorgspersonal.
Vi har över 17 års erfarenhet av bemanning inom vård och omsorg. Våra uppdragsgivare är både privata och offentliga aktörer inom hälsovård, sjukvård och omsorg över hela Sverige. Det gör oss till helhetsleverantör inom vård- och omsorgsområdet.
Läs mer om oss på vår hemsida
www.vardlanken.se . Gå även in och gilla oss på Facebook
www.facebook.com/vardlankenVaraktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-12-03
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 352
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHillevi Lindgren 08855460
hillevi@vardlanken.seFöretagVårdlänken Bemanning & Rekrytering
AdressVårdlänken Bemanning & Rekrytering
Mörbyvägen 3
18273 Stocksund
KontorsadressMörbyvägen 3, Stocksund
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2520640
Observera att sista ansökningsdag har passerat.