Konsultchef - natt
Randstad Sweden Group AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad Sweden Group AB i Göteborg,
Kungälv,
Vårgårda,
Trollhättan,
Halmstad eller i
hela Sverige Konsultchef
Vi söker nu en Konsultchef med placering hos en av våra fantastiska kunder i Göteborg. Hos oss internt kallas denna roll för Account Specialist och ingår i vårt koncept Inhouse. Inhouse omfattar våra största kundsamarbeten där antalet konsulter på plats gör att vi har en dedikerad personer som ute hos kunden ansvarar för våra konsulter. Rollen, som är på heltid, är erbjuder en omväxlande, lärorik och ansvarsfull tjänst.
OBS; Tjänsten avser nattarbete och du kliver på ditt pass söndagkväll och kliver av fredagmorgon.
Publiceringsdatum2019-05-27Dina arbetsuppgifterI rollen som Account specialist har du en viktig funktion som ansvarig för rekrytering och förvaltning av konsulter på daglig basis ute hos berörd kund. Du är den som svarar för en nära dialog med kunden, för att förstå deras behov och önskemål samt att du ansvarar för kandidaternas upplevelse av rekrytering, utbildning och introduktion.
Du är ensam placerad hos kunden men jobbar tillsammans med flera andra kollegor från Randstad och blir väl insatt i vår affär som helhet och våra arbetsprocesser i synnerhet. Rollen ger dessutom inblick inte bara i den globala verksamhet som är Randstad, utan även i våra kunders vardag.
Som Account specialist kan du under ett vanligt arbetspass jobba med bland annat:
• Konsulthantering
• Personalärenden som rör våra medarbetare, för exempel; vägledning och coachning, sjukskrivningar, semester och ledigheter, personalaktiviteter etc.
• Annonsering, screening och urval.
• Dokumentation kring kandidater i enlighet med våra rutiner och gällande lagstiftning etc.
...kort sagt en mångfacetterad roll med kund och medarbetare i fokus!
KvalifikationerFör att trivas riktigt bra och blomstra i denna roll tror vi att du har:
• Tidigare erfarenhet från konsulthantering bedöms som mycket meriterande.
• Någon typ av erfarenhet av arbete med administration och service.
Det är dessutom starkt meriterande om du har erfarenhet av rekrytering och/eller
personalarbete sedan tidigare.
• Sinne för planering och struktur och ett öga för detaljer.
• Samarbetsvilja. Vi tror att du, precis som vi, värdesätter ordet "tillsammans" och vill
vara en del av ett team som tror på att göra saker just så - tillsammans.
• Vi ser också att du har förmågan att kunna "växla upp" och hantera flera olika typer av
ärenden när situationen och tidsramarna kräver det, liksom du kan "växla ner" och förse dig
själv med saker att göra i de perioder tempot går ner och "Att-göra-listan" krymper - och du
tycker förmodligen att båda sakerna har sin charm.
Så ansöker duVarmt välkommen in med din ansökan! Sista ansökningsdagen är 30 juni 2019 men vänligen notera att vi gör ett löpande urval och att tjänsten kan komma att tillsättas dessförinnan. Ansök därför gärna så snart som möjligt.
För ytterligare information om rollen vänligen kontakta rekryterande chef Denis Delic 0729889853. Vid frågor om processen så är du välkommen att höra av dig till HR Talent Manager Susanne Berggren på
Susanne.Berggren@randstad.se [ mailto:
Susanne.Berggren@randstad.se ]
Välkommen in med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-06-30
Ange följande referens när du ansöker: 201226180
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSusanne Berggren
FöretagRandstad Sweden Group AB
AdressRandstad Sweden Group AB
Södra Hamngatan 35
41114 Göteborg
KontorsadressSödra Hamngatan 35, 41114 Göteborg
Jobbnummer 4823141
Observera att sista ansökningsdag har passerat.