Konsult- Verksamhetssystem
Schotte Systems AB / Datajobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla datajobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Schotte Systems AB i Uppsala Våra kunder och vår personal är det viktigaste i vår vardag på REKYL!
Du märker det direkt när du kliver in på kontoret, atmosfären går inte att undvika.
REKYL har ett mysigt & livligt kontor med en familjär stämning där mycket humor, skratt och omtänksamhet blandas med intensivt arbete & brinnande engagemang för våra kunder. Vi älskar att driva utvecklingen framåt, vare sig det gäller nya produkter till kunder, nyutvecklade tekniker eller interna arbetsmetoder- allt vi kan göra för att ständigt förbättra oss själva och erbjudandet till våra kunder.
Du kommer få ett härligt gäng kollegor, varierade arbetsuppgifter, ständig utveckling och kunskapsdelning- allt for att vi ska växa långsiktigt tillsammans!
Roll:
Tjänsten innebär att du på egen hand tar hand om befintliga kunder och driftsätter nya kunder i vårt affärssystem Rekyl. Du kommer att vara ansvarig för planering, utbildning, konfiguration och driftsättning av kunden. Du har också hand om regelbundna uppföljningar och ansvarar för att bygga och utveckla kundrelationen. Även andra administrativa arbetsuppgifter som registrering av leverantörsfakturor & skapande av dokumentguider förekommer.
Arbetet ställer höga krav på effektivitet och noggrannhet. Du är van vid att arbeta i ett högt tempo och är självgående. Du gillar också att jobba i en miljö som ständigt förändras och där ingen dag är den andra lik.
Målsättningen i alla lägen är att ge våra kunder bästa tänkbara serviceupplevelse.
Vi söker någon som är noggrann, strukturerad, kommunikativ och som kan ansvara för att driva en implementeringsprocess från ax till limpa. Du behöver vara självständig och lösningsorienterad i ditt arbete. Fortsatt söker vi en person som stärker upp och bidrar till teamet med erfarenhet av antingen administration- och eller ekonomibakgrund, alternativt ett systemtekniskt intresse.
Vi tror att du har andra viktiga egenskaper i form av att du är social och utåtriktad med ett kvalitets-och affärsmässigt tänk. Den personliga drivkraften bör främst vara att, tillsammans med övriga i gruppen, ge högkvalitativ service och systemsupport till våra nya och befintliga kunder.
Publiceringsdatum2024-06-14Kvalifikationer - Flytande svenska i både tal och skrift
- God engelska i både tal och skrift
- God systemkunskap och datavana
- B-körkort
Meriterande
- Tidigare erfarenhet av arbete i Rekyl
- Implementerings- och/eller uppstartsarbete
- Kunskap om företagsekonomi
- Erfarenhet av ekonomisystem
Om du delar vår entusiasm och vision men är orolig för att din erfarenhet inte överensstämmer med alla angivna kvalifikationer, testa ansök ändå! Du kan vara den den perfekta kandidaten för denna roll eller någon annan i vår ständigt växande organisation.
At REKYL our days are about facilitating and simplifying everyday life for a lot of different types of craftsman customers who perform jobs in many different industries. Our offer is a truly innovative system for more efficient business administration. We offer a complete solution that keeps projects and orders from the first customer contact to project management, work order management, invoicing - and much more.
Of course, it is our customers who are the most important in our everyday lives. But our staff is also a crazy important part of REKYL. And you notice that, when you step into REKYL, the atmosphere can't be avoided. There is laughter and discussions in a blissful mix! Here, employees thrive thanks to great transparency, proper influence and genuine consideration from management.
Ersättning Fast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-07-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Schotte Systems AB (org.nr 556753-8169),
https://www.rekyl.nu/ Arbetsplats Rekyl
Jobbnummer 8748814
Observera att sista ansökningsdag har passerat.