Konsult, Software Support
Aditro AB / Supportteknikerjobb / Ospecificerad arbetsort
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Ospecificerad arbetsort eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Aditro AB i Ospecificerad arbetsort Aditro är en ledande nordisk leverantör av lösningar för personal- och ekonomiförvaltning. Företaget förbättrar sina kunders konkurrenskraft genom att tillhandahålla IT-lösningar och -tjänster, consulting och outsourcing. Aditro lägger stor vikt på sina värderingar: framåtblickande attityd, starkt engagemang och en mänsklig touch. Aditro har funnits i över 45 år och har 12 000 kunder inom både den privata och den offentliga sektorn. Företaget har fler än 1 500 anställda experter i Sverige, Finland, Norge, Danmark och Estland samt en omsättning på 1,6 miljarder SEK (167 M?, 2010).
www.aditro.seAditro Solutions söker nu en Konsult till Software Support
Inom Software Support HR tar vi hand om rådgivning och felanmälan från våra kunder för applikationer inom områdena lön, tid och bemanning, hr och resor. Frågorna är av varierande art och hanteras mestadels via vår webb. Vi pratar självklart en hel del med våra kunder via telefon men det är inte en telefonsupport i första hand.
Till vår supportenhet i Sverige söker vi nu dig som vill ha nya utmaningar och tycker om att arbeta med kunder. Du sätter kunden i centrum och är bra på att kommunicera både i tal och skrift. Du är dessutom en person som drivs av att uppnå uppsatta mål och deltar aktivt med nya idéer och förbättringsförslag för att uppnå enhetens mål.
Ansvarsområden
Som konsult i supporten kommer du att arbeta med rådgivning till våra kunder via webb, mail eller telefon. Du kommer även att hantera beställningar, felanmälningar och önskemål. Du kommer att delta i tester av nya versioner, hålla i grundutbildningar och även utföra konsultuppdrag av kortare art.
Vi söker dig som har:
• Högskoleutbildning eller motsvarande, gärna inom HR och/eller IT
• Erfarenhet inom områdena Lön, HR, Tid och/eller Resor
• Affärssinne och förmåga att leverera resultat
• God kommunikativ och analytisk förmåga, samt samarbetsförmåga
• Förmåga att skapa engagemang och delaktighet
• Goda kunskaper i engelska, såväl skriftligt som muntligt
Har du erfarenhet av våra system (t ex Personec travel, Personec hr, Personec time, Personec L) så är det naturligtvis meriterande.
Detta erbjuder vi:
• Goda utvecklings- och karriärs möjligheter i en spännande bransch
• En stimulerande och trevlig arbetsplats där du dagligen får samarbeta med riktigt skickliga kollegor
• Konkurrenskraftiga anställningsvillkor
Tjänsten är på heltid med placering på vårt kontor i Sundbyberg eller i Göteborg.
För mer information är du välkommen att kontakta Lena Rosén, Team Manager SW Support på telefon 010 ? 451 1959 eller via e-post
lena.m.rosen@aditro.com .
Facklig representant:
Anders Björk, Unionen
anders.b.bjork@aditro.com• 46104511505
Vänligen sänd in din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 11 mars. Vi kommer att gå igenom inkomna ansökningar löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen!
Publiceringsdatum2012-02-20Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-03-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktLena Rosén, Team Manager SW Support, 010-451 1959,
lena.m.rosen@aditro.comFöretagADITRO AB
AdressADITRO AB
BOX 1102
17222 SUNDBYBERG
KontorsadressLANDSVÄGEN 66
SUNDBYBERG
KontaktuppgifterTelefonnummer: 010-4511000
Jobbnummer 1163261
Observera att sista ansökningsdag har passerat.