Konferenskoordinator till verksamhet i Solna
Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Publiceringsdatum2018-05-29Dina arbetsuppgifterTill verksamhet i Solna söker vi nu en erfaren och driftig konferenskoordinator till konsultuppdrag. Uppdraget omfattar heltid med start 2018-08-13 och löper ett år med möjlighet till förlängning. Du kommer främst att arbeta med lokalbokningar. Du kommer bli en del av eventgruppens erfarna team. Du är med och utformar rutiner och policys samt arbetar med kund- och leverantörskontakter. Du tar emot bokningar, bekräftar och håller kontakt med kunderna samt tar emot grupperna på plats. Du koordinerar kundernas och verksamhetens önskemål och beställningar och är en viktig kontaktperson mellan gästerna och övrig personal i huset.
Du deltar också aktivt i säkerhetsarbetet kring våra event och ser till att kunderna följer uppsatta regler. Arbetet varierar mellan administrativ planering, kundmöten och praktiskt utförande on-site med t.ex. möblering i lokalerna.
KvalifikationerVi söker dig som har några års erfarenhet av administrativt och praktiskt arbete med konferenser/event. Vi ser gärna att du har högskoleutbildning inom adekvat område (konferens/turism/hotell/besöksnäringen) eller motsvarande kompetens som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Erfarenhet av arbete i något webbaserat bokningssystem samt Office-paketet är en förutsättning för att kunna utföra arbetsuppgifterna.
Som person är du handlingskraftig och noggrann. Du arbetar effektivt och målmedvetet och har genuin känsla för service och kundrelationer. För att lyckas i rollen är det viktigt att du trivs med varierande uppgifter i ett högt tempo men kan också ta egna initiativ till utveckling av verksamheten.
Som konferenskoordinator hos oss behöver du också vara prestigelös.
Du talar och skriver såväl svenska som engelska flytande. Ytterligare språkkunskaper är meriterande. Arbetet kommer att innebära möten och event även under kvällstid och helger.
Arbetsbelastningen är under perioder hög och kräver att du är flexibel och trivs i ett högt arbetstempo utan att tappa fokus och helhetsperspektiv. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Du erbjuds
En roll som konferenskoordinator på verksamhet i Solna. Uppdraget omfattar heltid med start 2018-08-13 och löper ett år med möjlighet till förlängning. Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du kommer vara anställd av Jurek men arbeta ute hos vår kund. Då urvalsprocessen sker löpande så ser vi gärna att du skickar din ansökan så snart som möjligt.
För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Lena Cardelius på
lena.cardelius@jurek.se. Du är varmt välkommen att ansöka till denna tjänst via vår hemsida
www.jurek.se.Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-06-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLena Cardelius
lena.cardelius@jurek.seFöretagJurek Rekrytering & Bemanning AB
AdressJurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11
Jobbnummer 4174575
Observera att sista ansökningsdag har passerat.