Kommunikativ student till roll som support/informatör
Bravura / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2014-08-27FöretagetFöretaget är en av Sveriges ledande telekomföretag. Företaget präglas av frihet under ansvar och söker dig som är ambitiös och driven. Företaget har många exempel på medarbetare som utvecklats i sin roll eller gått vidare inom bolaget. För rätt person finns många framtida möjligheter! Rollen som kommunikativ support/informatör är placerad i Kista.
Du är en värdefull resurs i supportgruppen som tillsammans säkerställer dygnet runt-bemanning på roterande schema. Gruppen är navet i kommunikation kring driftstörningar. Under dagtid tar gruppen emot information om driftstörningar från NOC och kundtjänst, både planerade och oväntade som därefter kommuniceras ut till de berörda kunderna. Efter klockan 18 och under helgen sitter gruppen tillsammans med NOC och tar emot felanmälningar från kunder som har jouravtal. Arbetet sker i enlighet med framtagna mallar och processer och du delar ansvaret för att hålla kunden uppdaterad om status i ärendet. Tjänsten är på deltid cirka 8-15 timmar i veckan beroende på behov. Du kommer arbeta både dag- och nattetid utifrån ett roterande schema.
Dina arbetsuppgifterDu är en värdefull resurs i supportgruppen som tillsammans säkerställer dygnet runt-bemanning på roterande schema. Gruppen är navet i kommunikation kring driftstörningar. Under dagtid tar gruppen emot information om driftstörningar från NOC och kundtjänst, både planerade och oväntade som därefter kommuniceras ut till de berörda kunderna. Efter klockan 18 och under helgen sitter gruppen tillsammans med NOC och tar emot felanmälningar från kunder som har jouravtal. Arbetet sker i enlighet med framtagna mallar och processer och du delar ansvaret för att hålla kunden uppdaterad om status i ärendet. Tjänsten är på deltid cirka 8-15 timmar i veckan beroende på behov. Du kommer arbeta både dag- och nattetid utifrån ett roterande schema.
Kvalifikationer• Gymnasiekompetens
• Tekniskt intresse
• Erfarenhet av kundtjänst (meriterande)
• Erfarenhet av telekombranschen (meriterande)
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Dina personliga egenskaperVi söker dig som är kommunikativ, öppen och social. Därtill är du ambitiös, driven och nyfiken. Då rollen kräver hög grad av kommunikation söker vi dig som är orädd i att kontakta andra via telefon och mail.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Kista
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kundsupport, telekom, student, extrajobb
Arbetstider och omfattningDeltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-09-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKristina Nicolin 08-40024050
kristina@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 1977652
Observera att sista ansökningsdag har passerat.