Kommunikativ Projektassistent till förvaltningsmyndighet

Perido AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Göteborg, Mölndal, Härryda, Kungsbacka, Ale eller i hela Sverige

Perido söker nu en projektassistent för ett konsultuppdrag hos vår kund, en statlig förvaltningsmyndighet. Myndigheten är en populär arbetsgivare med en handfull regionkontor och ett flertal mindre kontor över hela landet. Tjänsten är placerad i centrala Göteborg.

I rollen som projektassistent kommer du att fungera som ett stöd till chefer och medarbetare i ett stort projekt. Vi söker dig som tycker om att jobba brett inom en organisation. Du hjälper bland annat till vid planering och utarbetning av mötesplaner och mötesprotokoll, bokning av lokaler och konferenser, utskick av inbjudningar och diarieföring. Vidare hjälper du till vid budget- och uppföljningsarbete samt hantering och sammanställning av fakturor. Då tjänsten innebär kontakt med både interna och externa personer ser vi gärna att du är en duktig kommunikatör som trivs i en social roll. Dessutom är det viktigt att du är en strukturerad och noggrann person som tycker att det är kul att hjälpa kollegor och ge bästa möjliga service.

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2018-01-09

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasiekompetens
• Några års erfarenhet av administrativt arbete
• Datavana, kunskap i MS Office
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande

• Arbetslivserfarenhet från myndighet
• Erfarenhet av projekt
• Kunskap i Agresso

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2018-06-30. Tillträde omgående.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Är du en social och noggrann person som är duktig på att kommunicera? Har du tidigare erfarenhet av administrativt arbete och är nu på jakt efter ett utvecklande uppdrag på en populär myndighet? Då är det här tjänsten för dig!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 90 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 16333AS i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se

Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-08
Ange följande referens när du ansöker: 16333AS
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinav 15, 8 tr

Jobbnummer
3893944

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: