Kommunikativ Frontdesk medarbetare sökes!
Adecco Sweden AB, Linköping / Butikssäljarjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Linköping i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Motala,
Norrköping eller i
hela Sverige Har du ett brinnande intresse för kundtjänst och god service?
Söker nya spännande utmaningar inom bank och finansbranschen?
Då kan vi på Adecco ge dig en möjlighet att arbeta som Frontdesk personal på ett välkänt företag i centrala Linköping.
Hur ser din dag ut som medarbetare i Frontdesk?
I rollen som frontdesk personal kommer du att arbeta med företagets banktjänster mot privatkunder. Du kommer att svara på frågor och ge råd till kunderna gällande vår kunds finansiella produkter inom områdena betala, spara och låna.
Du kommer även aktivt att arbeta med merförsäljning och erbjuda kunderna produkter och informera om hela produktportföljen.
Vem trivs som Frontdesk personal?
Du har tidigare erfarenhet från bank, kundservice eller försäljning och har intresse för ekonomi och rådgivning. Du drivs och motiveras av att analysera kundernas behov och att på bästa sätt kunna koppla ihop dessa med företagets produkter och tjänster.
Vi söker dig som har förmåga att agera självständigt och som gärna tar egna initiativ, din positiva attityd tillsammans med din förmåga att samarbeta med andra kommer att komma väl till pass då du kommer att ha många kundkontakter.
Din goda kommunikativa förmåga, tillsammans med att du är organiserad och strukturerad samt att du har god datavana kommer att vara värdefullt för rollen.
Vad erbjuder vi?
Miljön på vårt kundföretag är verkligen rätt för dig som vill ha en spännande och utvecklande utmaning på ett välkänt företag i bank- och försäkringsbranschen.
Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger vi på Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnätverk.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Som konsult hos oss på Adecco är du anställd i vår uthyrningsverksamhet och uthyrd till kund. Ersättning utgår mellan uppdrag.
Uppdraget är på 6 månader med start i slutet av Juli.
Är du intresserad?
Då ska du söka så snart som möjligt. Tjänsten som frontdesk personal ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.
Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vi tar ej emot ansökningar via mail eller brev.
Har du några frågor är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig
Caroline Gustafsson via växel: 013-35 88 80.
Adecco
Drottninggatan 44
582 27 Linköping
Publiceringsdatum2011-06-20Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktCaroline Gustafsson, Rekryteringsansvarig, 013-35 88 80 (Växel)
FöretagAdecco Sweden AB, Linköping
AdressAdecco Sweden AB, Linköping
Drottninggatan 44
58227 LINKÖPING
KontorsadressDrottninggatan 44
KontaktuppgifterTelefonnummer: 013-358880
Jobbnummer 966525
Observera att sista ansökningsdag har passerat.