Kommunikativ administratör sökes till myndighet i Solna
Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vi söker nu dig som vill arbeta som administratör hos vår välkända kund i Stockholm, med kontor i Solna. Som administratör kommer du att ge stöd till både chefer och medarbetare i administrativa och enklare ekonomiska frågor. Uppdraget är på heltid, startar omgående och pågår till slutet av december 2017. Det finns även chans till förlängning med ytterligare 6+6 månader.
Dina arbetsuppgifter:
• Initiera, utveckla och hantera kontakter inom myndigheten och med kunder
• Uppföljning av ärenden och avtal
• Ansvara för- och bereda fakturaunderlag
• Stöd vid budget- och uppföljningsarbete
• Avlasta med sammanställning och uppföljning av viss statistik och rapporter
• Stöd i administrativa frågor, vid planering och genomförande av det dagliga arbetet
Dina kvalifikationer:
• Gymnasieutbildning eller motsvarande
• Minst 2-5 års erfarenhet av en liknande roll
• God datorvana
• Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift
Dina personliga egenskaper:
Som person är du positiv, kommunikativ och du har även en empatisk sida. I rollen har du många kontaktytor och du kommer att ha både interna och externa kontakter där du ger råd och förmedlar information. Du trivs i en flexibel roll och när det händer mycket under en dag.
Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, fö
rnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på
jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.
Våra tjänster finner du på följande sida
Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.
Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.
Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemanniaVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2017-05-11ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMichelle Nilsson
FöretagBemannia Kontor
AdressBemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155 11346 Stockholm
Jobbnummer 3491434
Observera att sista ansökningsdag har passerat.