Key Account Manager Nordfin
Wrknest AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Wrknest AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2021-10-26Om tjänstenWrknest söker nu en Key Account Manager till Nordfin. Sedan starten i Sverige 2016 har företaget genom sina unika tekniska lösningar revolutionerat faktura- och reskontrahanteringen för sina kunder genom att bistå som en partner genom hela faktureringsflödet. Företaget växer så det knakar och utöver lönsamhet sedan start har de idag även etablerad verksamhet i Norge och Finland, och fortsätter kontinuerligt expansionen på nya marknader.
Som medarbetare på detta företag ges du en fantastisk möjlighet att visa framfötterna och få stor utväxling på det du gör. Bolaget består idag av drivna individer med olika erfarenheter och kompetenser. Gemensamma faktorn är att de alla vill vara med och påverka framtiden i bolaget genom att göra dagens arbete ännu bättre än gårdagens. Delar du denna inställning finns goda utvecklings- och karriärmöjligheter inom företaget.
Detta är en direktrekrytering, vilket innebär att rekryteringsprocessen sköts av Wrknest och du blir anställd hos vår kund Nordfin.
Dina framtida arbetsuppgifter
I rollen som Key Account Manager kommer du att arbeta nära Nordfins kunder och utvecklingen i företaget. Rollen innefattar flera olika arbetsuppgifter, exempelvis:
• Kundförvaltning
• Uppnå affärsmässiga och ekonomiska mål och driva tillväxten
• Identifiera och hantera projekt för att förbättra kund- och säljarupplevelsen genom att arbeta nära med interna och externa team
• Arbeta nära produktionsteamet och identifiera tillväxtmöjligheter
Utöver detta kommer du få möjlighet att driva olika interna projekt och komma med förslag på utvecklings- och förbättringsmöjligheter. En central del i jobbet är att försöka förstå dina kunders verksamheter och behov, samt att bygga relationer med dessa kunder och andra samarbetspartners som bidrar till försäljningen. Det gör du genom kontinuerlig dialog med representanter för dessa företag. Då företaget är i en expansionsfas kommer du att identifiera flaskhalsar och lösningsförslag på dessa.
Tjänsten passar dig som har ett naturligt driv och kan hantera flera olika uppgifter parallellt. Du bör även vara noggrann i ditt arbete då du kommer att hantera kunders data. Utöver detta bör du tycka om kundkontakt eftersom det kommer att vara en stor del av ditt arbete.
Vi söker dig som har:
• Minst 2-3 års relevant arbetslivserfarenhet
• Eftergymnasial utbildning inom relevant område
• Flytande i svenska och engelska i tal och skrift
• Mycket goda kunskaper i Officepaketet
Vi ser det som meriterande:
• Erfarenhet av liknande roll inom finans
Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början - men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är resultatinriktad, orädd och strukturerad. Som person är du även noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.
Övrig information
Plats: Stockholm, Östermalm
Tjänsten avser heltid, 40h/v.
Start så snart som möjligt med hänsyn till eventuell uppsägningstid.
För att snabbt komma in i företaget och arbetsuppgifter kommer du att få en onboarding i samband med start. Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-04-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagWrknest AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Wrknest AB (org.nr 559293-2213),
http://www.wrknest.se Arbetsplats Wrknest
Kontakt Sofia Lundberg
sofia.lundberg@wrknest.se Jobbnummer 6069863
Observera att sista ansökningsdag har passerat.